2017 m. spalio 30 d., pirmadienis

”Bord Gáis Energy”  praneša, kad nuo lapkričio 1 dienos didina dujų ir elektros  energijos kainas




Pasak kompanijos “Bord Gáis Energy”, pakėlus kainas, vidutinio dujų pirkėjo sąskaita padidės 3,4 proc., arba 2,12 eurų per mėnesį, o elektros energijos - 5,9 proc. arba 4,77 eurų per mėnesį.

“Bord Gáis Energy” teigia, kad kainos keliamos todėl, kad auga didmeninės energijos sąnaudos ir didėja išlaidos, susijusios su energijos paskirstymu dujų ir elektros tinkluose.


Nuo šių metų spalio mėnesio 25 eurais padidėjo valstybinė rinkliava elektros energijai (Public Service Obligation - PSO), kurią nustato šalies Vyriausybė ir kurią tvirtina Europos Komisija.  

1 komentaras:

  1. Esu čia, norėdamas paliudyti, kaip šis galingas burtų ratukas, vadinamas daktare Ogala, padėjo man pagerinti mano santykius. Man skaudėjo širdį, kai mylimoji man pasakė, kad jis nebėra suinteresuotas vesti mane, nes kita ponia ant jo panaudojo juodąją magiją. Aš verkiau ir verkšlenau kasdien, kol taip blogai, kad kreipiausi į internetą pagalbos. Štai tada, kai perskaičiau atsiliepimą apie dr. Ogala, tada kreipiausi į jį pagalbos ieškant meilės ir savo gyvenimo. , jis padėjo man užrašyti galingą meilės kerą ir, mano nuostabai, po 24 valandų meilės burto, mano mylimasis grįžo ant kelių maldaudamas manęs atleisti. jo el. pašto adresas: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    AtsakytiPanaikinti