2018 m. kovo 31 d., šeštadienis


Mullingar’e – pirmasis Airijos viduryje veikiančių lituanistinių mokyklų vadovų ir mokytojų susitikimas




Kovo 25 d., sekmadienį, Mullingar (Westmeath county) lituanistinė mokykla “Bičiuliai” pakvietė lituanistinių mokyklų vadovus ir mokytojus aptarti svarbių lituanistinėms mokykloms veiklos klausimų ir pasidalinti šio pavasario gausiais lietuviškų mokyklų renginiais ir šventėmis.


Mullingar miestas yra viduryje Airijos ir aplink jį yra gausus ratas lituanistinių mokyklų: Tullamore, Longford, Trim, Cavan. Norinčių buvo daug dalyvauti, bet ne visi galėjo atvykti.

Susitikime dalyvavo LR ambasadoriaus Airijoje patarėja Virginija Umbrasienė, praktiką Lietuvos ambasadoje atliekanti Justina, Airijos lietuvių bendruomenės pirmininkas Arūnas Teišerskis, Donata Simonaitienė, Cavan lituansitinės mokyklos „Gintarėlis“ vadovė ir Laimontas Simonaitis, Rima Zobernienė su dukra Irena, Trim lituansitinės mokyklos „Šaltinėlis“ vadovė bei aš, susitikimo iniciatorė, Jurgita Stučkaitė, Mullingar lituanistinės mokyklos „Bičiuliai“ vadovė. 

Susitikimo vizija – bendradarbiavimas su aplinkinėmis mokyklomis, dalijimasis mokymo patirtimi, džiaugsmais ir sunkumais. Mano tikslas yra organizuoti mokytojams metodinius užsiėmimus, kurių metu mokytojai dalintųsi savo sukurtomis metodinėmis priemonėmis.  Mūsų mokykla yra nedidelė ir mes dirbame dviese, aš ir mokytoja Daiva Kasikauskienė, todėl mums išvykti į Dubliną dažnai nepavyksta, kadangi mes abi mokome vaikus, o laisvus šeštadienius galima ant pirštų suskaičiuoti. 

Pirmasisi susitikimas buvo labai įdomus – visiems klausimams aptarti net laiko pritrūko. Dalinomės idėjomis, kėlėme klausimus ir bandėmė ieškoti atsakymų.

Mokymas yra kūrybinis procesas, tačiau mus vienija noras mokyti ir mokytis lietuvių kalbos, puoselėti tradicijas. Mokytojai atiduoda labai daug energijos ir laiko, ruošdamiesi pamokoms, kurdami planus, atsižvelgdami į vaikų poreikius. Moksleiviai ateina kiekvienais metais su kitokiais poreikiais ir mes, mokytojai, turime labai greitai adaptuotis. Mano giliu įsitikinimu, reikalingi susitikimai, darbo grupės, kad pasiektume geresnių rezultatų ir patys pasisemtume kūrybinės energijos.

Birželio mėnėsį vėl planuojame kviesti lituanistinių mokyklų vadovus ir mokytojus į susitikimą.

Dėkojame visiems dalyvavusiems už idėjas, šiltą ir draugišką atmosferą.

Jurgita Stučkaitė, Mullingar lituanistinės mokyklos „Bičiuliai“ vadovė 




4 komentarai:

  1. TOBULINIS MEILĖS SPALVAS RATUOKLIS, KURITE KONTAKTAI UŽ JŪSŲ UŽTIKRINTĄ VEIKLĄ IR SUSISIEKITE, KAD SPRENDŽIAMA

    Negaliu pamiršti, kaip gydytojo PADMAN svetainė: https://padmanspell.com padėjo man atkurti santuoką po to, kai 4 mėnesius išsiskyriau su savo žmona iš ginčo. Ji paliko ir niekada negrįžo pas mane. Aš padariau tiek daug, kad susigrąžinti ją, bet niekas nepasisekė, kol pamačiau komentarą internete, kai kas nors liudijo, kaip daktaras PADMANAS padėjo jam susigrąžinti savo žmoną. Būtent taip aš susisiekiau su juo per savo „WhatsApp“ ir parašęs mano problemą jis patikino mane, kad jis padės man sugrįžti su žmona per 24 valandas po meilės burtų išsakymo, o kai jis pasakė žodį, mano žmona grįžo namo ir maldavo, kad jai labai gaila, kad mane paliko, šiandien grįžau su savo žmona ir mes abu laimingi ir vėl gyvena kartu. Aš žinau, kad ten yra daugybė žmonių, norinčių susigrąžinti meilę, susisiekite su dr. Didžiąja, nes jis yra puikus atsakymas į jūsų problemą. Susisiekite su juo: paskambinkite / „WhatsApp jam“: +19492293867 https://twitter.com/padman_dr. Svetainė: https://padmanspell.com/index-3.html El. Paštas: padmanlovespell@yahoo.com

    AtsakytiPanaikinti
  2. Su visa pagarba jums ir jūsų burtininkams privalau visiems pasakyti šį liudijimą. Su kitais burtininkais jokių rezultatų nemačiau. Aš tiesiog norėjau pas jus ateiti anksčiau, iš jūsų gavau geriausią. Mano buvusio vyro nebuvo ten metus, aš eidavau visur ir pas kitus burtininkus pagalbos, bet rezultato nebuvo, kol draugas supažindino mane su daktaru Egwali. Po to, kai buvo atliktas susitaikymo burtas, pagaliau man paskambino iš jo. Jo stebuklai padarė stebuklus, o mano vyras grįžo kupinas meilės. Tai stebuklas! Jis staiga grįžo su gėlėmis, sakydamas, kad turėčiau jam atleisti, buvau tikrai šokiruotas, kai mano vyras klūpojo maldaudamas atleidimo ir kad aš jį priimsiu. Man labai trūksta žodžių ir džiaugiuosi, kad tu esi Dievas, kurį atsiuntė aš ir visa mano šeima. Ir dabar aš vėl esu džiaugsminga moteris. Labai ačiū dr. Egwali. Visiems, kurie ieško tikro rašybos būrelio, susisiekite su dr. Egwali savo el. Pašto adresu. Pašto adresas: (dregwalispellbinder@gmail.com). Taip pat galite susisiekti su juo tiesiogiai per „Whatsapp“ telefonu +2348122948392
    Jis tikrai yra garantuotas

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kiekvienas, skaitantis tai, turi tikėti ir būti pozityviai nusiteikęs, nes dirba didesnės jėgos, nei kada nors įsivaizduojate. Tai pagerės, kai tuo tikėsite ir elgsitės, o tada kiekviena jūsų situacija pamažu keisis į gerąją pusę. Po susitikimo su daktaru EGWALI sutvarkiau daiktus su savo sutuoktiniu. Mano sąjungą sužlugdė nenugalimos jėgos, nežinodamos, kad pagrindinis tikslas yra mano santuoka, mes turėjome nuolatinių problemų jų neišsprendę, tačiau viskas atsigavo po DR EGWALI atvykimo, nes esame laimingi ir gyvename taikoje, be jokios abejonės, labai rekomenduočiau tiems, kuriems reikia gero rašybos, tai tikrai patikima bet kokiems klausimams, su kuriais susiduriate, nesvarbu, ar tai meilė, apsauga, pinigai ar psichinės galios. Dr EGWALI yra tikras dalykas. Rašykite jam el. Paštu Dregwalispellbinder@gmail.com arba „Viber“ / „WhatsApp“ +2348122948392

    AtsakytiPanaikinti
  4. Šis didis galingas dvasinis žmogus grąžino mano liūdesį į laimę. Mano vyras ką tik pabudo ir nusprendė, kad mūsų santuoka baigėsi. Jau keletą mėnesių mums su Rogeriu nesiseka, nes jis turėjo romaną su savo padėjėja darbe. Aš labai mylėjau savo vyrą ir nusprendžiau likti ir dirbti su mūsų santuoka. Per trumpą laiką Roger nustojo grįžti namo, o jo artimas draugas man pasakė, kad turi kitą butą, kuriame gyvena su ja. Buvau įskaudintas ir toliau ieškojau pagalbos, nes Rogeris skyrėsi nuo vyro, už kurį vedžiau prieš 10 metų. Laimei, radau daktarą Ilekhojie, kuris pažadėjo grąžinti mano vyrą man. Jis atliko susitaikymo burtą, kuris sugrąžino Rogersą ir dabar mes abu vėl džiaugiamės savo berniukais. Jei turite problemų, panašių į mano, atsiųskite Dr Ilekhojie el. laišką (gethelp05@gmail.com) arba susisiekite su juo Whatsapp / Viber (+2348147400259)

    AtsakytiPanaikinti