2017 m. lapkričio 19 d., sekmadienis

Modelis Ingrida: “Gyvenkime taip, kad būtų ką prisiminti senatvėje”



Turbūt tas gražus madų pasaulis traukia kiekvieną paauglę, jaunuolę ar moterį, nesvarbu, ar būtum plona, ar stora, ar atitinkanti tuos reikalingus standardus, kai profesionalaus modelio ūgis turi būti ne mažesnis kaip  173 centimetrai, krūtinės apimtis 90, juosmens 60-70, klubų 90. O kas gi nenorėtų pusipuikuoti ant apšviesto podiumo, vilkint gražią suknelę, dailius aukštakulnius ir kai nuo tavęs akių nenuleidžia minios gerbėjų, o po renginio apdovanoja glėbiais gėlių ir siūlo gražiu limuzinu pavėžinti iki viešbučio arba prašmatniausio restorano. Bet, žmonės kalba, kad yra ir kita to spindinčio pasaulio pusė: negali valgyti kiek nori ir ką nori, negali iki ryto su draugais praplepėti pabe prie bokalo alaus ar vyno taurės, negali išeiti į gatvę be makiažo arba su suplyšusiais, tegul ir labai dabar madingais džinsais… Tai kaip iš tikrųjų atrodo tas modelių pasaulis iš arti? Apie tai su laikraščio “Lietuvis” skaitytojais dalinasi iš madų šou Kanuose grįžusi modelis Ingrida Ilgine. 


– Ingrida, kada jūs pradėjote domėtis modelio karjera?

– Lietuvoje gyvenau nedideliame Plungės miestelyje ir niekada nesidomėjau modelio karjera. 2003 metais išvykau į Airiją, norėjau mokytis ir susirasti darbą. 2013 metais Jungtinėje Karalystėje vyko “Top Model” konkursas ir mano draugės vietoj manęs užpildė dalyvio anketą. Buvau pakviesta dalyvauti renginyje ir laimėjau “Top Model” titulą, be to, buvau pripažinta fotogeniškiausiu modeliu. Tada, galima sakyti, ir prasidėjo mano modelio karjera.

– Kur jūs dabar gyvenate ir kuo užsiimate be modelio darbo?

– Gyvenu su šeima Dubline, mes su vyru jau septyniolika metų drauge, auginame dukrą. Kartais lankomės Lietuvoje, ten liko mano mama, kuri kartais prižiūri mūsų sodybą. Brolis gyvena Ispanijoje. Esu diplomuota visažistė, baigiau Beauty Therapy ir galiu padaryti bet kokį makiažą – nuo dieninio iki sceninio ir net teatrinio, be to, dar esu gym instruktorė, todėl žinau, ką daryti sporto salėje, nors joje praktiškai nesilankau.
  
–  Ar jums patinka modelio darbas? O gal visgi tai daugiau jūsų hobis?
  
– Taip, man patinka būti modeliu, tačiau man tai greičiau yra hobis, negu darbas. Tiesiog smagu būti vienai iš pirmųjų, kuri gali ne tik susipažinti, bet ir išbandyti ateinančių metų madingus drabužius, aksesuarus. O kai gaunu pakvietimą dalyvauti profesonaliame madų šou, džiaugiuosi, nes jaučiuosi reikalinga, suprantu, kad dizaineriai nori, kad būtent aš pademonstruočiau jų kolekciją, juk nuo to, kaip aš ją pateiksiu, didele dalimi priklausys ir jos tolesnis likimas. Be to, modelio darbas visada susijęs su kelionėmis ir man tai patinka, mėgstu susipažinti su naujais, įdomiais zmonėmis gyvai, o ne per televizoriaus ekraną pamatyti ne vieną įžymybę. Bet labiausiai patinka, kaip jau minėjau, ta galimybė, leidžianti pirmai išbandyti ir pademonstruoti originalų ir vienetinį dizainerio drabužį.


– Kaip jau jūs minėjote, ne taip seniai grįžote iš madų šou Kanuose, gal galite papasakoti apie šį renginį?

– Kanų madų šou dalyvavo 11 dizaineriu iš viso pasaulio, tarp jų tokie garsūs kaip  Carmen Steffens Paris, LaRena  iš Slovakijos, DYO, Dimple & Armin iš Mumbajaus ir kt. Demonstravau labai išskirtinius jų kolekcijų drabužius, tokius, kuriais vilkima einant raudonu kilimu arba ruošiantis į labai prabangią puotą.



Į šou modeliai paprastai irgi kviečiami iš viso pasaulio, pasirenkamos tik labai rimtos ir patikimos agentūros. Kanų madų šou dalyvavo modeliai iš Australijos, Meksikos, JK, JAV, Prancūzijos ir aš – tik viena lietuvė. Prisipažinsiu, man labai patinka dalyvauti madų šou Paryžiuje, nes ten žmonės labai paprasti, bet ne prasti.


– Kai jūs važiuojate į kokį nors madų šou, ar jūs žinote, kokio dizainerio kolekciją pristatysite ir koks tai bus stilius? Atvykus į šou, ar gali modelis pats pasirinkti, sakykim, dizainerį, fotografą ar kolekciją, kurią norėtų pademonstruoti?

Žinoma, kad galite pasirinkti kieno ir kokius drabužius demonstruosite, bet dažniausiai taip nesielgiama – paprastai modelius “gaudo” patys dizaineriai, nes jų kolekcijoje yra kokių 8-10 suknelių ir jie ieško modelio, kuriam viena ar kita suknelė labiausiai tiktų. Dizaineriai dažniausiai jau žino, kurią suknelę koks modelis demonstruos, nes jie turi mūsų duomenis, pagal kuriuos ir siuvami drabužiai, tačiau kartais dizaineris siuva drabužį konkrečiam modeliui. O būna ir taip, sakykim, man daro makiažą, o dizaineris jau ima už rankos ir prašo, kad pasimatuočiau suknelę, kuri, pasak jo, buvo siūta kaip tik man. Visada malonu tokius žodžius girdėti, aišku, norėtųsi tokią suknelę įsigyti, bet ji beprotiškai puošni ir tiesiog nesugalvoji progos, kuriai ji tiktų. Apskritai, kai važiuoju į madų šou, jau žinau, kokie bus dizaineriai, kokias kolekcijas demonstruosiu, kokia spauda pristatys renginį ir su kokiais fotografais reikės dirbti. Demostruoju įvairius drabužius, bet dažniausiai Couture fashion, kuomet nors trumpam nusišypso laimė pabūti princese.



–  Ar daug dėmesio skiriate sau?

–  Nepatikėsite, bet nedaug. Mėgstu atrodyti tvarkingai ir būti pasitempusi. Palepinu save manikiūrais, pedikiūrais, veido valymais. Visa tai aš pati pasidarau. Kai grįžtu į Lietuvą, mėgstu nueiti į SPA. Airijoje irgi mėgstu SPA, dažniausiai važiuoju į kokį nors gražų viešbutį, kad galėčiau pasimėgauti šiomis procedūromis. Tačiau vieną paslaptį aš visgi turiu – mėgstu tik gerus kremus ir naudoju tik aukštos kokybės kosmetiką.

– Kokią vietą jūsų gyvenime užima drabužiai ir kokį stilių mėgstate?

– Daug drabužių neturiu. Mano garderobe tik tie drabužiai, kuriuos nešioju ir kuriuos labai mėgstu. Patinka įvairių dizainerių drabužiai. Turiu keletą labai brangių suknelių, kurias laikau “ypatingoms” progoms, bet aš labiau mėgstu paprastumą. Kiekviena moteris yra skirtinga ir kiekviena turi savo stilių. Beje, manau, sutiksite, kad tą “savąjį” stilių apibūdinti nėra lengva, nes jis, bėgant metams, keičiasi. Man labai patinka klasikinis stilius, nes jis nesensta – dėvėdama klasikinio stiliaus drabužius visada jaučiuosi stilinga ir madinga. Apskritai, visos moterys gražios, tik reikia save mylėti.

– Ar perkate tik brangius daiktus?

– Sakyčiau, laikausi viduriuko. Man patinka pirkti boutiques parduotuvėse, nes ten yra originalių drabužių, kuriuos kartais galima nusipirkti už labai prieinamą kainą.

–  Ar galite išeiti į gatvę be makiažo?

–  Jeigu nereikia eiti į balių ir nereikia dalyvauti šou, paprastai atsisakau makiažo, nors kartais daug kas priklauso ir nuo nuotaikos. 

– Paprastai šou pasaulio atstovai vengia kalbėti apie mados pasaulio užkulisius, bet gal jūs galite pasakyti, ar didelė konkurencija tarp modelių ir ar turite draugių modelių?

– Pasirodymų metų neužtenka laiko, kad galėtum normaliai pabendrauti, nes yra labai daug darbo, daug skubėjimo ir įtampos – kartais tenka dešimt kartų persirengti. O konkurencija? Tiesiog nežinau, kaip atsakyti į šį klausimą, atsakysiu taip: mes, modeliai, stengiamės palaikyti viena kitą.

–  Kaip ruošiatės pristatymams: nevalgote, nemiegate, jaudinatės?

– Prieš visus šou stengiuosi gerai pailsėti, kad neatrodyčiau pavargusi, nes iš tikrųjų madų demonstravimas atima nemažai jėgų ir modelio darbas nėra lengvas, kaip daugelis galvoja. Paprastai likus kokioms dviems savaitėms iki šou,  “suimu save į rankas” ir atsisakau saldumynų, pyragėlių, o aš juos mėgstu ir kepti, ir valgyti. Apskritai, mano šeima renkasi sveiką maistą, tad ir man nėra sunku ko nors “nesveiko”, tegul ir skanaus, atsisakyti. Nevalgau greito maisto restoranuose. Šeimoje maistą visada gaminame patys ir dažniausiai renkamės jūros gėrybes ar žuvį. Mėgstame įvairias salotas ir žalius kokteiliukus. Sakyčiau, kad toks požiūris, jog modeliai turi nevalgyti, kad būtų gražūs, būdingas daugiau paaugliams. Iš tikrųjų mados rinka labai įvairi, yra dizainerių, kuriems reikia normaliai atrodančių ir realių formų modelių.



– Ar turėjote kada nors problemų dėl svorio?

– Greičiausiai, kad neturėjau.

–  Tai galbūt jūs daug laiko skiriate sportui?

–  Kaip jau minėjau, į sporto ar treniruolių sales nevaikštau. Man patinka joga, mėgstu važinėtis dviračiu arba tiesiog pasivaikščioti prie jūros ar parke.


–   Modelio karjera gana trumpa – ką veiksite, kai negalėsite išeiti ant podiumo arba tiesiog nenorėsite?

– Turiu visokių planų, tikiuosi, kad man pavyks juos įgyvendinti, jeigu tik niekas nepasikeis. Esu pozityviai mąstantis žmogus ir žinau, kad, viskas yra įmanoma, jeigu turi tikslą ir nori jį pasiekti.

– Dėkojame už pokalbį ir linkime jums dar daug pasirodymų, apdovanojimų ir tik gerų permainų, kurios padėtų išsipildyti jūsų svajonėms. 






Komentarų nėra:

Rašyti komentarą