2017 m. spalio 31 d., antradienis

Vakar Garda ir išminuotojai buvo iškviesti į Shannon oro uostą



Garda ir Airijos armijos išminuotojų būrys vakar buvo iškviesti į Shannon oro uostą po to, kai tikrinant vieno keleivio bagažą, suveikė kontrolinė aliarmo sistema, praneša Independent.ie.


Garda įspėjamąjį pavojaus signalą iš oro uosto gavo vakar 16.30 val. kai keleiviai, skridę iš Kuveito, buvo išlaipinti  Shannon oro uoste, kad, prieš skrendant į JAV, atliktų kontrolės patikrą.

Garda atstovas spaudai sakė: “Išlipus keleiviams iš lėktuvo ir prieš išskrendant į JAV, jie turėjo atlikti kontrolinį patikrinimą - įtarimą sukėlė vieno keleivio bagažas. Garda apie pavojų informavo armijos išminuotojų padalinį, kuris atvyko į oro uostą. 50-ies metų keleivis šiuo metu bendradarbiauja su Garda, jis nėra suimtas, tačiau į JAV jam, skirtingai nei kitiems keleiviams, išskristi nepavyko, nes dėl minėto incidento vyksta tyrimas”. Kas buvo rasta keleivio bagaže, nepranešama.


1 komentaras:

  1. Esu čia, norėdamas paliudyti, kaip šis galingas burtų ratukas, vadinamas daktare Ogala, padėjo man pagerinti mano santykius. Man skaudėjo širdį, kai mylimoji man pasakė, kad jis nebėra suinteresuotas vesti mane, nes kita ponia ant jo panaudojo juodąją magiją. Aš verkiau ir verkšlenau kasdien, kol taip blogai, kad kreipiausi į internetą pagalbos. Štai tada, kai perskaičiau atsiliepimą apie dr. Ogala, tada kreipiausi į jį pagalbos ieškant meilės ir savo gyvenimo. , jis padėjo man užrašyti galingą meilės kerą ir, mano nuostabai, po 24 valandų meilės burto, mano mylimasis grįžo ant kelių maldaudamas manęs atleisti. jo el. pašto adresas: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    AtsakytiPanaikinti