2017 m. liepos 24 d., pirmadienis

Ką daryti jeigu patekote į autoįvykį, neturėdami pilnų vairuotojo teisių?


Prieš keletą dienų patekau į autoįvykį. Buvau traumuotas, nes kitas vairuotojas įsirėžė į mano automobilį. Esu įsitikinęs, kad nesu kaltas dėl šio incidento kelyje. Pats mokėjau už savo gydymą – turėjau laikino nedarbingumo pažymą, bet dėl to darbe man nebuvo mokamas atlyginimas. Žinau, kad galiu pateikti skundą, tačiau yra viena problema: aš neturiu pilnų vairuotojo teisių, o  turiu tik vairuotojo-mokinio teises ir pagal Airijos įstatymus aš galiu vairuoti automobilį tik tuo atveju, jeigu šalia manęs sėdi žmogus, kuris turi pilnas vairuotojo teises. Kaip man šioje situacijoje geriau pasielgti?

Jūsų situacija siejama su žalos atlyginimu dėl sveikatai padarytų problemų. Panašius klausimus mes jau aptarinėjome laikraščio “Lietuvis” puslapiuose, tačiau jūsų situacija yra kiek kitokia  ir ji iš tikrųjų turi tam tikrų sudėtingumų. Paprastai po apsilankymo pas gydytoją, advokatas arba pats  ieškovas pateikia prašymą, kad gydytojas išduotų ataskaitą dėl patirtų traumų. Skundas dėl patirtų traumų yra pateikiamas “Injuries Board” komisijai kartu su gydytojo išduota ataskaita dėl patirtų traumų ir sumokėjus 45 eurus.

Prieš tai mes (advokatai) paprastai siunčiame pranešimą į atsakovo draudimo bendrovę. Pareiškimo dėl autoįvykių pateikimo procedūrą reglamentuoja įstatymas PERSONAL INJURIES ASSESSMENT BOARD ACT 2003. Atsakovo draudimo bendrovė taip pat gali savarankiškai kreiptis dėl medicininės ataskaitos kopijos. Skundo padavimas ir jo priėmimas paprastai užtrunka apie tris mėnesius ir tuomet Komisija priima sprendimą ar toliau ji nagrinės skundą (paprastai tai priklauso nuo to, ar atsakovas prisiima atsakomybę už eismo įvykį), arba duoda leidimą kreiptis į teismą.

Atsakovo draudimo bendrovė atlieka savarankišką tyrimą. Egzistuoja tikimybė, kad tokio tyrimo metu jie sužinos, kad jūs neturėjote teisės vairuoti savarankiškai automobilio be palydos.

Tokiu atveju, jie turės apie tai pranešti Garda, kuri atliks savarankišką autoįvykio tyrimą. Tačiau, mūsų nuomone, tai yra du skirtingi tos pačios bylos aspektai. Jeigu avarija kilo dėl kito vairuotojo kaltės, tuomet įmanoma ginčyti informacijos apie tai, kad automobilį vairavo žmogus, neturintis pilnų vairavimo teisių, svarbą. Jeigu jūs vairavote teisingai ir nepadarėte jokių klaidų, tai buvimas ar nebuvimas kito automobilio vairuotojo šalia jūsų eismo įvykio metu neturi jokios reikšmės civilinėje byloje.

Svarbu pažymėti, kad tais atvejais, kai atsakomybė nėra ginčijama, atsakovas gali pasiūlyti kitai šaliai sumokėti kompensaciją iki baigsis skundo pateikimo terminas  (3 mėnesiai), siekdamas išvengti papildomų išlaidų ir išspręsti klausimą kaip galima greičiau. Tokiais atvejais ieškovas turėtų pasikonsultuoti su advokatu, kad jam būtų paprasčiau priimti teisingą sprendimą, nes po kompensacijos paėmimo ieškovas neturi teisės pateikti skundą dėl to paties eismo įvykio tolesnio nagrinėjimo.

Jums atsakė advokatė Jelizaveta Donneri

Jos kompetencijoje yra: nagrinėjimas bylų, susijusių su asmens kūno sužalojimais, turėjusių įtakos sveikatai; imigracijos; įsidarbinimo; komercijos; šeimos; civilinės bylos klausimai; atstovavimas teisme.

Advokatės mob.: 086 0380385;
Tel.: 01853 7301;

In contentious business, a solicitor may not calculate fees or other charges as a percentage or proportion of any award or settlement


1 komentaras:

  1. Su visa pagarba jums ir jūsų burtininkams privalau visiems pasakyti šį liudijimą. Su kitais burtininkais jokių rezultatų nemačiau. Aš tiesiog norėjau pas jus ateiti anksčiau, iš jūsų gavau geriausią. Mano buvusio vyro nebuvo ten metus, aš eidavau visur ir pas kitus burtininkus pagalbos, bet rezultato nebuvo, kol draugas supažindino mane su daktaru Egwali. Po to, kai buvo atliktas susitaikymo burtas, pagaliau man paskambino iš jo. Jo stebuklai padarė stebuklus, o mano vyras grįžo kupinas meilės. Tai stebuklas! Jis staiga grįžo su gėlėmis, sakydamas, kad turėčiau jam atleisti, buvau tikrai šokiruotas, kai mano vyras klūpojo maldaudamas atleidimo ir kad aš jį priimsiu. Man labai trūksta žodžių ir džiaugiuosi, kad tu esi Dievas, kurį atsiuntė aš ir visa mano šeima. Ir dabar aš vėl esu džiaugsminga moteris. Labai ačiū dr. Egwali. Visiems, kurie ieško tikro rašybos būrelio, susisiekite su dr. Egwali savo el. Pašto adresu. Pašto adresas: (dregwalispellbinder@gmail.com). Taip pat galite susisiekti su juo tiesiogiai per „Whatsapp“ telefonu +2348122948392
    Jis tikrai yra garantuotas

    AtsakytiPanaikinti