2017 m. gegužės 27 d., šeštadienis

Už kalbėjimą mobiliuoju telefonu vairuojant – fiksuota 80 eurų bauda ir trys baudos taškai


Daugiau kaip 30 proc. vairuotojų, sugautų kalbant mobiliuoju telefonu už vairo, negavo teismo šaukimų ir tik trečdalis sugautųjų buvo nubausti, praneša “The Irish Times”.

Vairavimas kalbant mobiliuoju telefonu nuo 2006 metų Airijoje yra laikomas nusikaltimu, už kurį skiriama fiksuota 80 eurų bauda ir trys baudos taškai. Jei vairuotojas baudos nesumoka, jis kviečiamas į teismą ir jam skiriami penki baudos taškai.

Nuo 2015 metų sausio mėnesio šiek tiek daugiau nei 12 000 vairuotojų, kurie buvo saugauti kalbant mobiliuoju už vairo, turėjo dalyvauti teismo procesuose, tačiau naujausi duomenys rodo, kad tik trečdalis iš jų buvo nubausti. Taip atsitiko dėl to, kad 30 proc. sulaikytų vairuotojų, kalbėjusių vairuojant mobiliuoju telefonu, negavo šaukimų į teismą.

Šiuos duomenis nuo 2015 metų sausio mėnesio iki 2017 metų kovo mėnesio pateikė Teisingumo ministrės Frances Fitzgerald pavaduotojas Tommy Broughan ir, pasak jo, ši informacija buvo išnagrinėta Kelių eismo saugos grupės (Road Safety Group).

Pasak statistikos, per 27 mėnesių laikotarpį daugiau nei 4 400 šalies vairuotojų buvo nubausti už tai, kad vairuodami kalbėjo mobiliuoju telefonu ir tai sudaro 36 procentus visų sulaikytų vairuotojų – per tą laikotarpį už šį nusikaltimą šalyje buvo sulaikyti 12 143 žmonės.

Pavyzdžiui, Offaly 131 žmogus atsidūrė teisme dėl to, kad vairuodamas rankose laikė mobilų telefoną, iš jų 77 žmonės, arba 60 proc., buvo nubausti. Kerry už šį nusikaltimą buvo sulaikyti 389 žmonės ir tik 59,  arba 15 procentų iš jų, buvo nubausti.

Daugiau nei 3 560 sulaikytų vairuotojų negavo šaukimų į teismą ir daugiausiai tokių žmonių buvo iš Monaghan. Ten, iš 190 vairuotojų, kurie kalbėjo mobiliuoju vairuodami, pusė negavo šaukimų į teismą.

Imant visos šalies mastu, daugiau nei 3 000 vairuotojų nebuvo nubausti dėl kitų priežasčių, pavyzdžiui, Garda pareigūnams neatvykus į teismo posėdį arba dėl kitų priežasčių. Šiek tiek daugiau nei 1 220 žmonių nebuvo nubausti taip pat, nes nebuvo faktų, patvirtinančių, kad jie padarė šį nusikaltimą.


2 komentarai:

  1. Aš esu ponia su 2 vaikais, kilusi iš Teksaso Hiustono, mano vyras palieka mane ir jo 2 vaikus maždaug 10 mėnesių. Aš patiriu daug skausmo, aš darau viską, ką galiu, kad jis sugrįžtų pas mane ir į savo vaikus, bet nieko. sportuoti. man tai buvo tikrai įtemptas laikotarpis, nes aš galėjau jausti širdies skausmą. Man buvo liepta kreiptis į meilės rašybos gydytoją, kad padėtų man. Aš padariau, kad man pasisekė gauti DR.Wealthy Contact, kuris sugebėjo man padėti. Jis išleido meilės burtą, kuris sugrąžino mano vyrą pas mane ir į jo vaikai dėkojame tiek daug DR. Turtingi aš labai vertinu tai, ką padarei dėl manęs. čia jis yra jo kontaktinis asmuo, jei jums to gali prireikti išsprendus savo santykių el. laišką. wealthylovespell@gmail.com skambinkite „whatssap“ +2348105150446

    AtsakytiPanaikinti
  2. Sveiki, čia yra greitas, skirtas tik tiems, kuriems reikia pokyčių savo meilės gyvenime, tiems, kurie ieško patikimo rašybos rato, kuris padėtų atgaivinti savo žlugusius / griūvančius santykius, taip pat tiems, kurie kenčia nuo įvairių negalavimų. yra tas, kuris yra tikrai universalus, atjaučiantis ir patikimas, kai kalbama apie burtus. Gydytojo Egwali burtų namai yra tinkamas pasirinkimas jums, jums reikia tik kontakto, tada galiu jus patikinti, kad visa kita būtų visiška magija, mano meilės gyvenimas buvo ties žlugimo riba, kol įsakiau meilės užkeikimui, buvo tinkamai laikomasi visų tinkamų procedūrų, kad būtų užtikrinta, jog jis puikiai veikia. Šiandien esu gyvas liudininkas, kad daktaro Egwali burtų magija veikia be jokių pagrįstų abejonių. Štai kodėl aš naudoju visas laikmenas norėdamas pranešti pasauliui apie šį puikų burtų daktarą, kuris sugrąžino ramybę ir vienybę mano namuose. Šiandien kalbėkis su juo ir tavo emocinės nesėkmės bus visiškai išnaikintos.
    Jam tereikia skambučio!

    „WhatsApp“: +2348122948392
    Kurjeris: dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti