2017 m. gegužės 11 d., ketvirtadienis

Tarptinklinis ryšis ES atšaukiamas ir tai neišvengiamai didins paslaugų tarifus

Europos taryba priėmė teisės aktą, leidžiantį panaikinti mobilųjį tarptinklinį ryšį (roumingą) visoje ES nuo šių metų birželio 15 dienos. 



„ES taryba šių metų balandžio 23 dieną priėmė paketą teisės aktų, kurie apriboja maksimalų mokėjimo lygį mobiliojo ryšio operatoriams, teikiantiems  paslaugas Europos abonentams. Šią vasarą atostogaujantys europiečiai pirmą kartą galės naudotis mobiliaisiais telefonais ir internetu pagal namų tarifus, nepriklausomai nuo to, kurioje ES šalyje jie bus,“ – teigiama Tarybos išplatintame pranešime. 

Pasak priimto teisės akto, antkainis, kurį nacionalinės mobiliojo ryšio kompanijos užsidės nuo birželio 15 dienos užsienio mobiliojo ryšio bendrovėms už klientų aptarnavimą jų teritorijoje, neturės viršyti 0,032 euro už minutės pokalbį ir 0,01 euro už SMS. Tarifai už mobiliojo interneto paslaugas bus mažinami etapais penkerius metus.

Nuo šių metų birželio 15 dienos 1 GB srauto kaina kris kainos nuo 50 iki 7,75 euro, nuo 2018 metų sausio 1 dienos iki 6 eurų, o nuo 2022 metų pradžios iki 2,5 euro. Visi šie skaičiavimai bus taikomi išimtinai tik kompanijoms – tarptinklinio ryšio mokesčiai visoje ES bus uždrausti.

Pasak kompanijos „Orange“ ekspertės Jane Alexander, tarptinklinio ryšio (roumingo) paslaugos ES nedingsta – jos tiesiog bus paslėtos: nacionaliniai operatoriai, teikdami savo teritorijose paslaugas užsieniečiams, pateiks sąskaitas jų šalių mobiliesiems operatoriams. Tai neišvengiamai pakels mobiliųjų paslaugų kainas, nes pati klientų aptarnavimo sistema nesikeis, o operatorius turės padalinti išlaidas visiems savo klientams.


Tačiau papildomų tarptinklinio ryšio paslaugų (roumingo) sąvoka nukeliaus į praeitį. 

1 komentaras:

  1. Aš esu ponia su 2 vaikais, kilusi iš Teksaso Hiustono, mano vyras palieka mane ir jo 2 vaikus maždaug 10 mėnesių. Aš patiriu daug skausmo, aš darau viską, ką galiu, kad jis sugrįžtų pas mane ir į savo vaikus, bet nieko. sportuoti. man tai buvo tikrai įtemptas laikotarpis, nes aš galėjau jausti širdies skausmą. Man buvo liepta kreiptis į meilės rašybos gydytoją, kad padėtų man. Aš padariau, kad man pasisekė gauti DR.Wealthy Contact, kuris sugebėjo man padėti. Jis išleido meilės burtą, kuris sugrąžino mano vyrą pas mane ir į jo vaikai dėkojame tiek daug DR. Turtingi aš labai vertinu tai, ką padarei dėl manęs. čia jis yra jo kontaktinis asmuo, jei jums to gali prireikti išsprendus savo santykių el. laišką. wealthylovespell@gmail.com skambinkite „whatssap“ +2348105150446

    AtsakytiPanaikinti