2017 m. gegužės 4 d., ketvirtadienis

Sinoptikai ragina pasidžiaugti artėjančiu šiltu sekmadieniu


© Irish Mirror Get set for a hot weekend

Pasak sinotikų, šiandien, gegužės 4 dieną, bus saulėta ir pakankamai šilta, tačiau rytoj ir kitomis savaitės dienomis bus kiek vėsiau – termometro stulpelis rodys apie 15 laipsnių šilumos, užtat sekmadienį temperatūra šoktels iki plius 20 laipsnių, praneša “Irish Mirror”.


Vakar buvo pakankamai šilta šalies vakarinėje dalyje - Belmullet, Mayo grafystėje, termometro stulpelis rodė plius 17,6 laipsnius šilumos.

Šiandien bus kiek vėsiau, ypatingai rytinėje šalies dalyje.

Pasak “Met Eireann” sinoptikės Joanna Donnelly, šiandien, ketvirtadienį, šalyje bus sausa ir šilta, ypač tą pajus žmonės, gyvenantys šalies vakarinėje ir šiaurės vakarinėje dalyse.


“Penktadienį oras bus panašus, pūs stiprokas rytų vėjas, todėl gal kiek vėsiau bus šalies rytinėje dalyje – ten termometro stulpelis rodys nuo 13 iki 14 laipsnių šilumos. Tačiau sekmadienį vėjas aprims ir visoje Airijoje tikimasi šilto ir saulėto sekmadienio, tokio, kokį kiekvienas mes prisimename iš vaikystės,” – sakė sinoptikė. 

1 komentaras:

  1. Aš esu ponia su 2 vaikais, kilusi iš Teksaso Hiustono, mano vyras palieka mane ir jo 2 vaikus maždaug 10 mėnesių. Aš patiriu daug skausmo, aš darau viską, ką galiu, kad jis sugrįžtų pas mane ir į savo vaikus, bet nieko. sportuoti. man tai buvo tikrai įtemptas laikotarpis, nes aš galėjau jausti širdies skausmą. Man buvo liepta kreiptis į meilės rašybos gydytoją, kad padėtų man. Aš padariau, kad man pasisekė gauti DR.Wealthy Contact, kuris sugebėjo man padėti. Jis išleido meilės burtą, kuris sugrąžino mano vyrą pas mane ir į jo vaikai dėkojame tiek daug DR. Turtingi aš labai vertinu tai, ką padarei dėl manęs. čia jis yra jo kontaktinis asmuo, jei jums to gali prireikti išsprendus savo santykių el. laišką. wealthylovespell@gmail.com skambinkite „whatssap“ +2348105150446

    AtsakytiPanaikinti