2017 m. gegužės 12 d., penktadienis

 Dubline sulaikyti vyrai, planavęs prisijungti prie ISIS



Trisdešimties metų alžyrietis ir 40 metų marokietis suimti po tarptautinio terorizmo operacijos, įtarus juos pinigų “plovimu” ir ketinimu prisijungti prie Islamo valstybės Irake ir Sirijoje (Islamic State in Iraq and Syria – ISIS).

Gardaí įtaria, kad vienas iš dviejų vyrų, suimtų Dubline, yra susiję su ISIS pinigų “plovimo” operacijomis ir jo pasirengimu įsijungti į kovotojų gretas Sirijoje, praneša “The Irish Times”.

Abu įtariamieji buvo sulaikyti Dubline šią savaitę, Airijos pareigūnams dalyvaujant tarptautinio terorizmo surengtoje operacijoje. Šios operacijos metu buvo siekiama išsiaiškinti dėl siūlomos logistinės ir finansinės paramos ISIS kovotojams Sirijoje ir Irake.

Atliekant reidus, nukreiptus prieš terorrizmą, Airijoje pagrindinis dėmesys buvo sutelktas į pinigų pervedimo operacijas ISIS ir gardaí ya įsitikinę, kad įtariamasis iš Alžyro rengėsi keliauti į Siriją ir prisijungti prie teroristų. Pasak pareigūnų, islamo ekstremistų areštai Aijoje rodo, kad šalyje egzistuoja reali terorizmo grėsmė.

Garda šaltiniai pranešė, kad reido metu pareigūnai konfiskavo nešiojamus kompiuterinius ir popierinę dokumentaciją, siekiant nustatyti tikslų abiejų vyrų veiklos pobūdį. Dabar atliekamas tyrimas.

Areštai buvo atlikti vadovaujantis 2015 metų Teroristinių nusikaltimų įstatymu (Terrorist Offences Act 2015) ir abu įtariamieji pristatyti į Blackrock Garda nuovadą, esančią pietiniame Dubline, apklausai.

Areštai buvo vykdomi vadovaujant Garda kovos su terorizmu padaliniui po to, kai buvo  atlikta žvalgybos operacija. Pareigūnai glaudžiai bendradarbiavo su užsienio policijos pajėgomis, padedant Didžiajai Britanijai.

Įtariamieji buvo suimti atliekant paieškas ir kratas South Circular Road, Swords ir  Stepaside esančiose patalpose.

Taip pat buvo apieškotos verslo patalpos, esančios  Trim, Meath apskrityje, nes gardaí įsitikinusi, kad būtent iš ten buvo vykdomos pinigų, skirtų ISIS, “plovimo” operacijos. Garda šaltiniai informavo, kad buvo aptiktos nemažos sumos grynųjų pinigų.


Tyrimo metu bus aiškinamasi, ar įtariamieji susiję su nekilnojamojo turto pirkimu ir didelių pinigų sumų pervedimo operacijomis. 

1 komentaras:

  1. Aš esu ponia su 2 vaikais, kilusi iš Teksaso Hiustono, mano vyras palieka mane ir jo 2 vaikus maždaug 10 mėnesių. Aš patiriu daug skausmo, aš darau viską, ką galiu, kad jis sugrįžtų pas mane ir į savo vaikus, bet nieko. sportuoti. man tai buvo tikrai įtemptas laikotarpis, nes aš galėjau jausti širdies skausmą. Man buvo liepta kreiptis į meilės rašybos gydytoją, kad padėtų man. Aš padariau, kad man pasisekė gauti DR.Wealthy Contact, kuris sugebėjo man padėti. Jis išleido meilės burtą, kuris sugrąžino mano vyrą pas mane ir į jo vaikai dėkojame tiek daug DR. Turtingi aš labai vertinu tai, ką padarei dėl manęs. čia jis yra jo kontaktinis asmuo, jei jums to gali prireikti išsprendus savo santykių el. laišką. wealthylovespell@gmail.com skambinkite „whatssap“ +2348105150446

    AtsakytiPanaikinti