2017 m. gegužės 12 d., penktadienis

Airijos ūkininkai sako, kad už vandenį turi mokėti visi



Apklausoje dėl vandens mokesčių dalyvavusių daugiau nei 1000 ūkininkų buvo klausiama, ką jie galvoja apie tai, kad 92 procentams Airijos gyventojų nereikės mokėti už vandenį, praneša Idependent.ie.

78 procentai respondentų sakė, kad kiekvienas žmogus turi mokėti už vandenį, 20 procentų apklaustųjų sakė, kad žmonės neturi mokėti už vandenį ir 2 procentai neturėjo nuomonės.

84 procentai pietinėje šalies dalyje gyvenančių ūkininkų mano, kiekvienas žmogus turi mokėti už vandenį,  tačiau šiai nuomonei pritarė tik 74 procentai kitose šalies vietose gyvenančių ūkininkų.

85 procentai palaikiusių “Fine Gael” partijos poziciją dėl vandens mokesčių sakė, kad visi turi mokėti už vandenį ir tik 72 procentai, palaikiusių “Fianna Fail” partijos poziciją, pritarė šiai nuomonei.

Nors jau nuspręsta, kad 92 procentai Airijos gyventojų nemokės už vandenį ir negaus vandens mokesčių sąskaitų jeigu jie neviršys nustatyto limito – 133 litrų vandens per dieną vienam žmogui, dauguma ūkininkų laikosi tos nuomonės, kad už vandenį visgi reikia mokėti: „Mes už viską mokame visą mūsų gyvenimą, todėl suprantame, kad už vandenį taip pat reikia mokėti – tai yra tas pats, kaip mokame už benziną, kurį pilame į automobilį”, – sakė vieni ūkininkai.

Kiti sakė, kad “vanduo yra Dievo dovana ir už jį negalima imti mokesčių”, treti laikėsi panašios nuomonės: “vanduo pasiekia žemę iš dangaus ir jis turi būti laisvas”.

Pernai beveik du trečdaliai Airijos gyventojų kategoriškai pasisakė prieš vandes mokesčius, tačiau šįmet jų pozicija kiek pasikeitė.

Jaunesni žmonės (18-34 metų) yra linkę labiau priešintis vandens mokesčiams –   49 procentai jaunimo pasisako prieš vandens mokesčius ir tik 14 procentų  vyresnio amžiaus žmonių (65 ir daugiau metų) pasisako prieš vandens mokesčius.

Daugelis ūkininkų naudoja vandenį iš savo gręžinių, esančių jų žemėse – Airijoje yra maždaug 1 500 nuosavų vandens tiekimo gręžinių, t. y. apie 17 procentų šalies gyventojų naudoja vandenį iš privačių šulinių.


Ūkininkai yra pagrindiniai vandens vartotojai – vanduo reikalingas pagirdyti gyvulius, plauti melžimo patalpas ir t. t. Žemės ūkio sektorius yra klasifikuojamas kaip nebuitinis vandens vartotojas, todėl turi būti apskaičiuota šių vartotojų vandens sunaudojimo tūrinė išraiška ir apmokestintas sunaudotas vandens kiekis pagal vandens skaitiklio parodymus. 

1 komentaras:

  1. Aš esu ponia su 2 vaikais, kilusi iš Teksaso Hiustono, mano vyras palieka mane ir jo 2 vaikus maždaug 10 mėnesių. Aš patiriu daug skausmo, aš darau viską, ką galiu, kad jis sugrįžtų pas mane ir į savo vaikus, bet nieko. sportuoti. man tai buvo tikrai įtemptas laikotarpis, nes aš galėjau jausti širdies skausmą. Man buvo liepta kreiptis į meilės rašybos gydytoją, kad padėtų man. Aš padariau, kad man pasisekė gauti DR.Wealthy Contact, kuris sugebėjo man padėti. Jis išleido meilės burtą, kuris sugrąžino mano vyrą pas mane ir į jo vaikai dėkojame tiek daug DR. Turtingi aš labai vertinu tai, ką padarei dėl manęs. čia jis yra jo kontaktinis asmuo, jei jums to gali prireikti išsprendus savo santykių el. laišką. wealthylovespell@gmail.com skambinkite „whatssap“ +2348105150446

    AtsakytiPanaikinti