2017 m. balandžio 9 d., sekmadienis

Ketinama panaikinti draudimą dėl alkoholinių gėrimų prekybos per Didįjį penktadienį




Vyriausybė ketina pakeisti 90 metų egzistavusį draudimą prekiauti alkoholiniais gėrimais per Didįjį penktadienį, praneša “The Irish Times”.


Ministro Pirmininko pavaduotoja Frances Fitzgerald artimiausiomis dienomis ketina pranešti Senatui, kad ji neprieštaraujanti, jog apribojimas prekiauti alkoholiniais gėrimais per Didįjį penktadienį būtų panaikintas.

Vyriausybės šaltiniai informavo, kad toks pokytis greičiausiai gali įsigalioti nuo 2018 metų.


Tikimasi, kad Vyriausybė įtrauks šį pasiūlymą, pateiktą nepriklausomų senatorių grupės, į savo darbotvarkę ir peržiūrės jį su kitais teisės aktais, kuriais siekiama reformuoti alkoholio pardavimo, tiekimo ir vartojimo klausimus.

1 komentaras:

  1. Esu čia, norėdamas paliudyti, kaip šis galingas burtų ratukas, vadinamas daktare Ogala, padėjo man pagerinti mano santykius. Man skaudėjo širdį, kai mylimoji man pasakė, kad jis nebėra suinteresuotas vesti mane, nes kita ponia ant jo panaudojo juodąją magiją. Aš verkiau ir verkšlenau kasdien, kol taip blogai, kad kreipiausi į internetą pagalbos. Štai tada, kai perskaičiau atsiliepimą apie dr. Ogala, tada kreipiausi į jį pagalbos ieškant meilės ir savo gyvenimo. , jis padėjo man užrašyti galingą meilės kerą ir, mano nuostabai, po 24 valandų meilės burto, mano mylimasis grįžo ant kelių maldaudamas manęs atleisti. jo el. pašto adresas: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    AtsakytiPanaikinti