2017 m. balandžio 13 d., ketvirtadienis

“Dublin Duona” švenčia 10 metų jubiliejų!


Lietuviška kepykla Dubline „Dublin Duona“ švenčia savo gimtadienį – dešimties darbo metų Airijoje sukaktį!

Idėja pradėti lietuviškos nacionalinės duonos gamybą Airijoje gimė verslininkams Vladimirui Yemets ir Angelei Roveršteinienei, o pirmoji produkcija pasirodė jau 2007 metų balandyje.



Nuo to laiko abu partneriai dirba kartu. Kepykla „Dublin Duona“ – pirmoji lietuviškos duonos kepykla Airijoje, kepanti ruginę ir kvietinę-ruginę duoną pagal klasikinę lietuviškos, o dabar ir latviškos duonos kepimo technologiją. „Mes naudojame tik natūralius ingredientus! – sako Vladimiras Yemets. – Dabar „Dublin Duona“ kepėjai yra įvaldę daugiau nei 25 rūšių šimtaprocentinės ruginės duonos ir bemielės duonos gamybos procesą.“

„Švęsdami savo 10 metų jubiliejų, mes norime padėkoti mūsų partneriams, – sako Angelė Roveršteinienė. – Mūsų pirmieji partneriai –„Lituanica“ parduotuvių tinklas Airijoje, esame labai dėkingi jiems, kad visus tuos metus buvo kartu su mumis. Tikimės, kad ir toliau sėkmingai bendradarbiausime. Dėkojame didmeninės prekybos sandėliui „Maxela“ ir parduotuvių tinklui „Polostores“. Dabar šviežia „Dublin duona“ produkcija prekiaujama daugiau nei 100 Rytų Europos ir Airijos parduotuvių , įskaitant ir Šiaurės Airiją.“

Naudodamiesi proga, laikraščių „Lietuvis“ ir „Nasha gazeta“ (Mūsų laikraštis) kolektyvai sveikina „Dublin duona“ su 10 metų jubiliejumi ir linki šios puikios kepyklos vadovams ir visam draugiškam kolektyvui sėkmės versle ir ilgų klestėjimo metų. Dėkojame jums už jūsų triūsą, už duoną ir skanėstus, primenančius namus.


Beje, padedant „Dublin Duona“ komandai, mūsų leidiniai taip pat pasiekia atokiausiose salos vietose gyvenančius mūsų skaitytojus.

Apie kompanijos produkciją ir paslaugas skaitykite „Dublin Duona“ internetinėje svetainėje:



2 komentarai:

  1. Jieskau darbo gal priims atsiras darbas prasau

    AtsakytiPanaikinti
  2. Esu čia, norėdamas paliudyti, kaip šis galingas burtų ratukas, vadinamas daktare Ogala, padėjo man pagerinti mano santykius. Man skaudėjo širdį, kai mylimoji man pasakė, kad jis nebėra suinteresuotas vesti mane, nes kita ponia ant jo panaudojo juodąją magiją. Aš verkiau ir verkšlenau kasdien, kol taip blogai, kad kreipiausi į internetą pagalbos. Štai tada, kai perskaičiau atsiliepimą apie dr. Ogala, tada kreipiausi į jį pagalbos ieškant meilės ir savo gyvenimo. , jis padėjo man užrašyti galingą meilės kerą ir, mano nuostabai, po 24 valandų meilės burto, mano mylimasis grįžo ant kelių maldaudamas manęs atleisti. jo el. pašto adresas: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    AtsakytiPanaikinti