2016 m. lapkričio 29 d., antradienis

„BackToLithuania“  konferencijos Dubline organizatoriai laukia atsiliepimų, komentarų ir siūlo pagalbą norintiems grįžti į Lietuvą



Praėjus kuriam laiko po “BackToLithuania” renginio Dubline (renginys vyko spalio viduryje), “Alliance for Recruitment” komanda, kartu su renginio organizatoriais nori tarti Jums didelį AČIŪ už tai, kad buvote kartu. Tikimės, jog tinkamai nušvietėme esamą darbo rinkos situaciją Lietuvoje, pristatėme sėkmingai augančias įmones ir nors truputėlį paskatinome Jus pamąstyti apie grįžimą į Tėvynę. 

Kadangi ir toliau aktyviai prisidėsime prie “BackToLithuania” renginių, mums labai svarbus grįžtamasis ryšys tų dalyvių, kurie jau apsilankė šiame renginyje. Tad jei turite pasiūlymų, kokių pranešimų ar kokios aktualios informacijos norėtųsi išgirsti daugiau, būtume labai dėkingi, kad pasidalintumėte savo idėjomis ar patarimais!

Jeigu turite klausimų ar reikalinga pagalba ieškant naujų darbo pasiūlymų, galite kreiptis į “Alliance for Recruitment” kolektyvą! 
Mes nuolatos darbuojamės su daugeliu užsienio kapitalo įmonių Lietuvoje, todėl puikiai išmanome jų darbo specifiką bei vidinę kultūrą.


Daugelį skirtingų atvirų pozicijų galite peržvelgti čia: http://www.afr.lt/lt/darbo-pasiulymai
Mūsų konsultantai pasiruošę Jums padėti! http://www.afr.lt/lt/musu-komanda

Tikimės susitikti Lietuvoje!

Karolis Česonis
Recruitment Consultant
Email: kc@afr.lt
Telefonas: +370 607 92952
LinekedIn: https://lt.linkedin.com/in/karoliscesonis                                                            



4 komentarai:

  1. Sėdėjau ant savo balkono galvodama, kaip mano santuoka ašarojančiomis akimis pasisuko iš geresnės į blogąją pusę, mano santuoka žlugo tiesiai prieš akis ir visos mano pastangos susitarti su vyru neveikė. Aš sužinojau, kad mano vyras mato vieną iš jo buvusių merginų, todėl kalbėjau su juo apie tai, ir žodžiai, kurie pasirodė jam iš burnos, sukrėtė mano širdį, nes jis sakė norintis skyrybų, ši kova tęsėsi keletą mėnesių, kol buvo lemtingą dieną. Aš ėjau per santykių svetainę, kai pamačiau ponios liudijimą. Ji aprašė, kaip galingas dvasinio rašybos žinovas dr. Ajayi padėjo jai sugrąžinti taiką į namus, liepdamas jai, aš nukopijavau jo numerį ir susisiekiau su juo. Iškart jis man uždavė keletą klausimų apie save ir aš aprašau savo situaciją jam, praėjus savaitei po burtų, mano vyras grįžo namo ir paprašė atleidimo, sakydamas, kad nežinojo, kas jį užklupo, ir pažada niekada niekada nesikreipti į savo buvusią merginą. vėl. Nuo tos dienos aš vėl taikau savo namuose ir dėkoju dr. Ajayi puikiajam rašytojui, nes jis yra jo žodžių žmogus. Jei susiduriate su kokia nors gyvenimo ar sveikatos problema, susisiekite su Dr. Ajayi el. paštu: drajayi1990@gmail.com arba „Viber / Whatsapp“ numeriu: +2347084887094

    AtsakytiPanaikinti
  2. Mano vardas Olivera, aš 2 metus gyvenu be mano vyro, jis keliavo į Graikiją ir daugiau nebenorėjo grįžti sakydamas, kad ten rado meilužį. Tai buvo nepatogu, nes kitaip nei jis, jis paliko mane su trim vaikais ir aš pats turiu už juos visus gintis, kelis kartus prašiau jo sugrįžti namo, tačiau jis atsisako, praradau ryšį su 5 mėnesiais, kai pamačiau skelbimą apie burtininkų ratuką, vadinamą dr. Ajayi, perskaičiau, kad jis padėjo Daugelis šeimų vėl turėjo taiką ir meilę savo namuose ir padėjo išgydyti įvairias ligas. Paėmiau jo el. laišką ir susisiekiau su juo, paaiškinau, su kuo esu susidūręs santuokoje ir kaip mano vyras keliavo verslo reikalais Nenorėdamas grįžti namo, jis privertė mane suprasti, kad mano vyras nėra jo normalus aš, kad jį užhipnotizavo moteris, su kuria ji yra Graikijoje, todėl pasikeičia jo elgesys. Jis liepė nesijaudinti ir reikalus, kuriuos reikia padaryti, kad galėčiau susigrąžinti savo vyrą. Vykdžiau visus jo nurodymus, maždaug po savaitės rašybos antradienio vakarą išgirdau beldimą į mano duris. Kai atidariau, netikėtai tai buvo mano vyras, jo akys buvo pilnos ašarų ir aš jį apkabinau ir pasveikinau grįžęs į namus. Dabar gyvename nuostabų gyvenimą, noriu, kad rašytojas tarnautų, rekomenduoju kreiptis į gydytoją Ajayi, jis yra patikimas ir galingas žmogus.

    Paštas: drajayi1990@gmail.com
    „Viber“ / „WhatsApp“ numeris: +2347084887094

    AtsakytiPanaikinti
  3. kai susidūriau su burtų raštu daktaru Ajayi, buvau susigraudinęs, nes mano vyras keletą mėnesių išėjo iš namų ir atsisakė grįžti, visi mano prašymai nebuvo atsakyti tol, kol pamačiau ponios, kuri aprašė, kaip burtų vedėja daktarė Ajayi, liudijimą. padėjo jai įsidarbinti gerai apmokamame darbe ir pasakė, kad jis sugeba atlikti kitokį burtą, ji numeta savo numerį: +2347084887094 Paėmiau numerį ir parašiau burtą. Ratukas daktaras Ajayi paaiškino mano situaciją ir tai, kaip mano vyras staiga išėjo iš namų, jis man pasakė, kodėl mano vyras išėjo iš namų atlikęs burtą, jis jam skyrė tik septynias dienas, kad sugrąžintų laimę į mano gyvenimą, nes aš laimingai gyvenu su savo vyru ir laukiamės antrojo vaiko. Jei jums reikia burtų ratuko pagalbos dėl bet kokios rūšies gyvenimo problemos, apie kurią galite pagalvoti, susisiekite su burtų rašikliu jo „Viber“ arba „WhatsApp“ numeriu: +2347084887094 arba el. Paštu drajayi1990@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  4. How I Got My Ex Husband Back………..I am Karen Michael by name. Greetings to every one that is reading this testimony. I have been rejected by my husband after\(5) years of marriage just because another woman had a spell on him and he left me and the kid to suffer. one day when i was reading through the web, i saw a post on how this spell caster on this address drpatrickspellcaster@gmail.com I helped a woman to get back her husband and I gave him a reply to his address and he told me that a woman had a spell on my husband and he told me that he will help me bring him back to me and after 2 days that i will have my husband back. I believed him and today I am glad to let you all know that this spell caster has the power to bring lovers back. because I am now happy with my husband. Thanks for Dr. Patrick. His email: drpatrickspellcaster@gmail.com or his phone number: +1 662 493 2087.

    AtsakytiPanaikinti