2015 m. gruodžio 14 d., pirmadienis

Renginių afiša



Diskoteka
Laikas: gruodžio 19 d. (Šeštadienis) 22:00-03:00
Vieta: PASSION KLUBAS
(1 Burgh Quay , O'Connell Bridge House, Dublin 1)
Kaina: įėjimo mokestis 10 eurų.
Detaliau: LDD visus maloniai kviečia į Kalėdinę diskoteką Dubline. Šį kartą skambės visos senos bei naujos Kalėdinės dainos. Nepraleisk progos pasilinksminti su tautiečiais viename klube skambant lietuviškoms dainoms..
Dėmesio! DRESS CODE: Seniai šalčiai ir snieguolės.
Vyks gražiausios snieguolės rinkimai. Pati gražiausia ir nuostabiausia laimės piniginį prizą - 100 eurų.
Jus linksmins DONATAS ODINAS (DJ D.O.)
https://www.facebook.com/renginiuvedejas.donatas?fref=ts
https://www.facebook.com/events/1494924867470627/


Spektaklis: Raganiukes teatro Kalėdinis spektaklis – žaidimas „Raudonkepuraitė pusnyse“.
Laikas: gruodžio 20 d.
Vieta: The Wright venue, Dublin.
Bieliatai: 15 eurų.
Detaliau: www.dublincityevent.com

Vintage Night- naktis skirta mokantiems pašėlusiai bei stilingai linksmintis..
Renginio laikas: 20:00 – 3:00
Vietų skaičius tik 100. Paskubėkite apsispręsti..
Bilieto kaina: 130Eur.
Daugiau informacijos ir staliukų rezervavimas tel. 0851370143
Į renginį vaikai įleidžiami tik nuo 12 metų.
www.dublincityevent.com


Koncertas: Grupė Rondo.
Laikas: kovo 12 d. 20 val.
Vieta: The Wright Venue, Swords, Dublin
Detalės:
Aleksandras Ivanauskas (Fara)- vokalas, bosinė gitara
Remigijus Venslova - klavišiniai, vokalas
Sergej Persijanov - gitara, vokalas
Robertas Mankus - mušamieji
Bilietai - www.dublincityevent.com
Koncerto organizatoriai: Dublin city events.
www.dublincityevent.com

Koncertas: Marijonas Mikutavičius Live
Laikas: balandžio 23 d.
Vieta: Dublin @ Olympia Theatre
Detalės: https://www.facebook.com/events/869141996532649/

1 komentaras:

  1. mielai dalinuosi savo liudijimais šiandien su pasauliu. Aš niekada neįsivaizduoju savęs tai darantis, bet esu kupinas džiaugsmo ir noriu, kad kiti turėtų savo pagalbą. Aš esu biuro sekretorė pagal profesiją, turiu du vaikus su vyru. Mano vyras paliko mane ir mūsų vaikus be jokio paaiškinimo. Jis tiesiog paliko namą, o aš girdėjau, kad jis mato kitą moterį. Išbandžiau visas įmanomas priemones, kad grąžintum jį namo, tačiau jis elgėsi keistai manęs atžvilgiu ir netgi apleido vaikus. Aš buvau nusivylęs ir nuniokotas, ieškojau pagalbos iš įvairių pusių, kol pamačiau pranešimą apie dr. Ajayi rašybos keitiklį. Kreipiausi į rašytoją, kuris man pasakė, ką daryti. Jis patikino mane, kad jis ištaria rašybą ir viskas bus gerai per tris dienas, tačiau buvau skeptiškas ir išsakiau keletą minčių, kol galiausiai vėl susisiekiau su juo, mes kartu ėjome į procesą ir nustebau, kad rašyba suveikė, o mano vyras grįžo namo ir atsiklaupė, kad maldautų atleidimo, bet pirmasis buvo jo netikėtas skambutis, nes mes nesikalbėjome apie 6 mėnesius. Dr. Ajayi yra iš tikrųjų jo žodžių žmogus, jei turite problemų dėl savo santykių ar bet kurio gyvenimo aspekto, susisiekite su rašytoju dr. Ajayi dėl ilgalaikio sprendimo.

    Paštas: drajayi1990@gmail.com
    „WhatsApp“ numeris: +2347084887094

    AtsakytiPanaikinti