2015 m. rugsėjo 19 d., šeštadienis

Gydytojas, Hypno-terapeutas Oskaras PEYPINSH



2015 03-06 spalis - Portlaoise:
- Individualios konsultacijos – seansai esant įvairioms sveikatos problemoms, sutrikimams:
nervų sistema; problemos, stuburo kaulų ir raumenų - skeleto ir raumenų sistemą; santykiai;
vaikystės ligos (neurozė, mikčiojimas, baimės ir t.t.), įvairių rūšių priklausomybių, svorio ir kt.
Kaina už seansą - 40 eurų.

- Šeštadienis, spalis 3. 12.00 - 17.00: visiems norintiems seminaras - pirmos pakopos mokykla.
Praktinis gijimas "Art of Healing" Oscar Peypinsha. Tema: "Menas būti savimi."
Per pamokas išmoksite: Jūsų psichologinį portretą; iš savo gimimo datą reikšmę; kaip
užmigti per 1 minutę; kodėl įvyksta jūsų gyvenime tai kas vyksta; kaip padidinti savo
savigarba; kaip išlaikyti subalansuotą dvasią, sielą ir kūną, ir ką tai reiškia sveikatai; kaip
paversti maistą labiausiai veiksmingais vaistais; kaip plėtoti bioenergijos išteklius ir
juos taikyti savęs tobulinimo srityje.
Kaina - 47 eurų.

- Sekmadienis, spalis 4 12.00 -17.00: visiems - Antrasis etapas mokyklos seminare
Praktinis gijimas "Art of Healing" Oscar Peypinsha.
Tema: "Menas išgydyti save."
Jūs išmoksite, kaip plėtoti ir stiprinti savo penkis gerai žinomus jausmus
(regos, klausos, uoslės, prisilietimas, skonis) ir du su kuriais dažnai nėra labai gerai susipažinę (intuicija ir dvasingumu);
kaip normalus kvėpavimas virsta gijimu; Karmos Įstatymas ir išmokti atskirti gėrį nuo blogio;
streso energiją nukreipti į konstruktyvią energiją; Kaip prisiminti tai, ko jums
tikrai reikia, ir kt.
Kaina - 47 eurų.

Prašome užsiregistruoti registratūroje ir seminarams - iki rugsėjo 29 d.
Klausimai ir rezervavimas telefonu. 0876509767 - Lilita.Tselitel, Hypno-terapeutas Oskaras
Pakaitykite plačiau apie veiklos kryptis svetainėje www.akvilona.lv

9 komentarai:

  1. Ar jums labai reikia meilės burtų, kad susigrąžintumėte buvusį meilužį arba sujungtumėte santuoką? susisiekite su gydytoju Isikolo dėl greito 48 valandų sprendimo. Prieš metus ir šešis mėnesius turėjau problemų su savo vyru, dėl kurios mus išsiskyrė. Kai jis su manimi išsiskyrė, buvau sutrikęs ir nežinojau, ką daryti, kad jį susigrąžinčiau, viduje jaučiausi tokia tuščia. Kol nesusiradau internete daktaro Isikolo apie tai, kaip jis daugybei žmonių padėjo išspręsti įvairias problemas. Aš parašiau Jam el. laišką ir papasakojau jam savo problemą ir padariau tai, ko jis prašė, kad jis man padėtų. Trumpai apibendrindamas ilgą istoriją, man net nesupratus, per mažiau nei 48 valandas, mano Vyras man paskambino ir grįžo pas mane ir pasakė, kad apgailestauja dėl to, kas vyksta tarp mūsų. Galiausiai rašau šį liudijimą, kad padėkočiau ir nuoširdžiai dėkoju jums, daktare Isikolo, už tai, kad laikotės savo žodžių ir pažadų, sugrąžindami jį pas mane vos per 48 valandas nuo jūsų galingo burtažodžio, ir už tai, kad panaudojote savo talentingas ir dideles galias grąžink jį atgal. Jei jums reikia jo pagalbos, galite parašyti jam el. laišką adresu: isikolosolutionhome@gmail.com Taip pat galite jį WhatsApp/Viber telefonu +2348133261196.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Mano vardas Monica Vedran. Esu labai nustebęs dėl stebuklingos daktaro Isikolo patirties ir stebuklų, kurie buvo pasklidę internete ir visame pasaulyje. Kaip jis nuostabiai padėjo žmonėms visame pasaulyje susigrąžinti prarastus meilužius, aš su juo susisiekiau, kai išgyvenau tiek daug įvairių žmonių liudijimų, kaip jis padeda susigrąžinti buvusį meilužį, papasakojau jam apie savo vyrą, kuris mane paliko maždaug prieš 8 mėnesius, ir išėjau iš namų su viskuo, ką turėjau, suglumau, kai jis tik liepė man šypsotis ir būti ramiam, užtikrindamas, kad viską susitvarkys vos per 48 valandas. Po antros dienos vyras man paskambino, aš buvau tiesiog šokiruota, pasirinkau skambutį ir netikėjau savo ausimis. jis tikrai maldavo manęs atleisti ir žadėjo telefonu, grįžo namo ir taip pat gavo man labai gražių dovanų, kad įrodytų savo meilę man. Buvau tokia laiminga, kad turėjau paskambinti daktarui Isikolo ir padėkoti jam, jis tik liepė pasidalyti geromis naujienomis visame pasaulyje. Na, jei jums reikia veiksmingo ir tikro burtažodžio bet kokiai jūsų gyvenimo problemai, galite susisiekti su daktaru Isikolo jo WhatsApp/Viber: +2348133261196.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Su vyru esame susituokę jau apie 7 metus. Mes buvome laimingai susituokę su dviem vaikais, berniuku ir mergaite. Prieš 3 mėnesius aš pradėjau pastebėti keistą jo elgesį ir po kelių savaičių sužinojau, kad mano vyras su kuo nors susitikinėja. Pradėjo vėlai grįžti iš darbo, neberūpėjo nei manimi, nei vaikais, Kartais išeina ir net negrįžta apie 2-3 dienas. Dariau viską, ką galėjau, kad išspręsčiau šią problemą, bet nesėkmingai. Labai jaudinausi ir man reikėjo pagalbos. Kai vieną dieną naršiau internete, aptikau svetainę, kurioje buvo pasiūlyta, kad daktaras Ige Ajayi gali padėti išspręsti santuokines problemas, atkurti nutrūkusius santykius ir pan. Taigi, pajutau, kad turėčiau jį pabandyti. Susisiekiau su juo ir jis man padarė burtą. Po dviejų dienų mano vyras atėjo pas mane ir atsiprašė už padarytą skriaudą ir pažadėjo daugiau niekada to nedaryti. Nuo to laiko viskas grįžo į savo vėžes. Mano šeima vėl laimingai gyvena kartu. Viskas dėka daktaro Ige Ajayi. Jei jums reikia burtininko, kuris galėtų burti, kuris tikrai veikia, siūlau susisiekti su juo. Jis jūsų nenuvils. Susisiekite el. paštu drigeajayi@gmail.com. Telefonas/Whatsapp +234(81)-3003-5939

    AtsakytiPanaikinti
  4. Po 2 metų iširusios santuokos vyras paliko mane su dviem vaikais, jaučiausi siaubingai ir vos nenusižudžiau, nes jis mus paliko be nieko. Visą tą laiką buvau emocinga, nes vaikai manęs nuolat klausinėjo, kur yra tėtis. Ačiū daktarui Ilekhojie, kurį sutikau feisbuke, kuris grąžino mano vyrą namo ir atkūrė taiką tarp mūsų. Vieną tą ištikimą dieną naršydamas internete aptikau keletą liudijimų apie daktarą Ilekhojie ir akimirksniu pajutau poreikį kreiptis į jį pagalbos, ir dabar džiaugiuosi, kad man viskas baigėsi gerai. Mano vyras dabar yra namuose su mano vaikais ir iki šiol mano namuose niekada nebuvo tiek meilės ir džiaugsmo. Turite panašių problemų, pasakykite man, kaip jis galės jums padėti. Susisiekite su daktaru Ilekhojie El. paštu: gethelp05@gmail.com arba skambinkite/Whatsapp/Viber +2348147400259 Ačiū!

    AtsakytiPanaikinti
  5. KAIP ATRADAU PALUNKUMĄ daktaro Ige Ajayi rankose...
    Mano vardas Kimberly Melon, aš esu iš NYC. Visada pažadėjau rekomenduoti jus žmonėms, kuriems taip pat gali prireikti jūsų pagalbos, nes rasti el. paštą buvo geriausia, kas man kada nors nutiko, daktare Ige Ajayi, jūs esate dėmesingiausias ir užjaučiantis žmogus, kokį tik turiu. žinomas. Buvau labai nusiminęs po to, kai beveik penkerius metus buvau be meilės. Aš paprašiau susivienijimo meilės burto ir nuostabiai tai pavyko. Aš laimingai gyvenu su gražiausiu gyvu vyru ir to meldžiau. Ačiū, dr. Ige Ajayi, to nepakaktų, atsižvelgiant į tai, ką padarėte dėl manęs, todėl nusprendžiau pasidalinti šiuo jūsų rankų darbo liudijimu visam pasauliui, kad sužinočiau apie jūsų gerą darbą man. Galite susisiekti su šiuo vyru dėl bet kokių santykių problemų ir jis taip pat jums padės. Susisiekite El. paštu drigeajayi@gmail.com. Telefonas/Whatsapp +2348130035939

    AtsakytiPanaikinti
  6. Mano vaikinas pradėjo vaikščioti su kitomis merginomis ir rodė man šaltą meilę, kelis kartus grasina, kad su manimi išsiskirs, jei išdrįsiu jo paklausti apie jo romaną su kitomis merginomis, buvau visiškai sugniuždyta ir sutrikusi, kol vienas senas mano draugas nepasakė. Aš apie burtininką internete Dr. Ilekhojie, kuris padeda žmonėms susidoroti su jų santykių ir santuokos problemomis, pasitelkdamas meilės ir susitaikymo burtus, iš pradžių abejojau, ar toks dalykas kada nors egzistuoja, bet nusprendžiau pabandyti, kai susisieksiu su juo, jis man pasakė viską, ką turėjau padaryti, ir aš padariau, jis padėjo man išlieti susitaikymo burtą ir per 28 valandas mano vaikinas grįžo pas mane ir pradėjo atsiprašinėti. Dabar jis nustojo bendrauti su merginomis ir yra su manimi visam laikui. Štai jo kontaktai Whatsapp arba Viber +2348147400259 El. paštas: gethelp05@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  7. Noriu pasinaudoti šia įmanoma priemone, kad įvertinčiau vieną vyrą, kurį nuoširdžiai dėkoju ir labai gerbiu už jo man suteiktą pagalbą ir gerumą. Noriu pasakyti DIDELĮ AČIŪ DR WALE'ui, iš tiesų jūs esate PASAULIO DIDŽIAUSIAS RABOS RAIDĖJAS. DR WALE padėjo man susigrąžinti seniai prarastą santuoką su vyru, be jokių kompromisų žodžių, taip pat sugrąžino mano gyvenimą į šviesą, kai maniau, kad viskas dingo. Dabar esu naujas padaras, pasitelkęs jo galingą kerą. draugai čia, prašau, daugiau neieškokite šiukšlių siuntėjų, kurie veikia kaip tikri rašybos ratukai, TIKRIAUSIAS IR TIKRIAUSIAS RAŠBOS RAIDĖJAS yra DR. WALE PASAULYJE GREATIAUSIAS. jis toks ištikimas savo žodžiams ir jo žodžiai yra reikšmingi. susisiekite su juo dabar per WhatsApp / Viber: +2347054019402 arba el. paštu: drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  8. Mačiau nuostabų Helmos liudijimą susitaikymo puslapyje apie gerus daktaro Ilechodžie darbus. Niekada netikėjau, nes dar nebuvau nieko girdėjęs apie tokį stebuklą. Niekas nebūtų galėjęs manęs tuo įtikinti tol, kol daktaras Ilechojie nepadarė nuostabaus darbo už mane, atkūrusį mano iširusią santuoką po šešių mėnesių išsiskyrimo. Buvau tikrai šokiruota, kai mano vyras atsiklaupė prašydamas atleidimo, kad priimčiau jį atgal. Man tikrai trūksta žodžių, kad parodyčiau savo dėkingumą daktarui Ilekhojie už tai, ką jis padarė dėl manęs ir visos mano šeimos. Esame laimingi kartu ir mano namuose tvyro ramybė. Visa tai įmanoma dėl jo susitaikymo burto. Susisiekite su juo dabar dėl bet kokios pagalbos per Whatsapp / Viber: +2348147400259) arba el. paštu: gethelp05@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  9. Lygiai per 5 santuokos metus su vyru su 2 vaikais mano vyras pradėjo keistai elgtis ir vaikščioti su kitomis damomis bei rodyti man šaltą meilę, kelis kartus grasino, kad išsiskirs, jei išdrįsiu paklausti jo apie jo romaną su kitomis damomis. Buvau visiškai nusiminusi ir sutrikusi, kol senas mano draugas man nepasakojo apie burtininką internete, kuris naudoja meilės burtų galias, kad padėtų žmonėms, turintiems santykių ir santuokos problemų. Iš pradžių suabejojau, ar toks dalykas yra, bet nusprendžiau pabandyti, kai susisiekiau su juo, jis padėjo užburti meilę ir per 48 valandas mano vyras grįžo pas mane ir pradėjo atsiprašinėti, dabar jis nustojo iš proto. ir jam viskas gerai su manimi. ir tikras. Susisiekite su šiuo puikiu meilės burtų rašikliu, kad išspręstumėte savo santykių ar santuokos problemą šiandien: Dr. Ige Ajayi, el. paštas: drigeajayi@gmail.com arba tiesiogiai Whatsapp +2348130035939.

    AtsakytiPanaikinti