2015 m. liepos 3 d., penktadienis

JONINĖS PRIE EŽERO



Ir vėl kilnojosi dangus, vienoj vietoj susirinkus tiek tautiečių. Prie Deravaros ežero Mulingaro lietuvių bendruomenė šventė Jonines. Be laužo, be paparčio žiedo, bet laikas tikrai neprailgo. Žaidėme žaidimus, ieškojome žolynėlių, pynėme vainikus. Vaikai dūko, ritinėjosi žole, patys šnekučiavomės, rungėmės, vaišinomės superiniais Vilmos ir Mindaugo šašlykais.

                Sunku būtų ir pasakyti, kas – „aukštaičiai“
ar „žemaičiai“ (rašau kabutėse, nes skirstymas į komandas vyko itin liberaliai) – laimėjo, nes tarp komandų vyko tam tikra dalyvių fluktuacija. Žemaičių buvo kur kas daugiau, bet aukštaičiai šį kartą buvo aktyvesni. Programos ašis Daiva pasistengė, kad nepritrūktų iššūkių. Žaidėm futbolą žvairuodami, mokėmės paklodėmis žaisti tenisą su balionais vietoj kamuoliukų, numušti laivus iš beisbolinių kepurių pasigamintomis katapultomis.
                Progų susipažinti, pabendrauti buvo daug: kas plušo žaidynių aikštelėje, kas lūkuriavo eilėje prie šašlykų, o kas salutėje deginosi ant kalvelės. Jurgita vedėsi vaikus į mišką kupoliauti. Iš surinktų žolynų vėliau mokė mergaites pinti vainikus.
                Net ir sužaidus žaidimus, suvalgius šašlykus ir į ežerą paleidus vainikus, ne visiems dar norėjosi skirstytis. Atkakliausieji vakarojo su muzika ir vėliau prisijungusiais, šokinėjo gumytę pagal įvairių Lietuvos kraštų tradicijas, ir ne vien merginos!
                Dėkojame visiems organizatoriams, dalyviams ir šventės lankytojams. Malonu, kad šventė nepaliko abejingų, suvažiavo svečių ir iš kitų miestų. Tikimės augti ir tobulėti.
                Nepaslaptis, kad mūsų bendruomenė dar tik kuriasi, ir būtų labai smagu, jei į šią veiklą įsilietų dar daugiau žmonių. O prisijungti galite įvairiai, kiekvienas pagal savo galimybes ir poreikius:

„Pamėkite“ mūsų puslapį „Mulingaro lietuvių bendruomenė“ feisbuke. Sekite informaciją ir dalyvaukite mūsų renginiuose.
Pakvieskite draugus, kuriems irgi gali būti įdomu.
Atsivežkite vyresnius žmones ar tuos, kurie neturi transporto, gyvena tolėliau ar nesinaudoja feisbuku.
Dalyvaukite mūsų organizaciniuose susitikimuose. Dalinkitės idėjomis, siūlykite, patarkite, prisidėkite kuo galite pagal savo išmanymo ar domėjimosi sritį.

                Artimiausias susitikimas jau liepos 6 d. Mindaugo karūnavimo dienos proga. Kviečiame prisijungti prie viso pasaulio lietuvių akcijos „Tautiška giesmė aplink pasaulį“. Giedosime Lietuvos himną, vaikai dalyvaus eilėraštukų mini konkursėlyje, suaugusiems vyks viktorina “Ką žinai apie Lietuvą”. Daugiau informacijos Feisbuke.
                Iki pasimatymo!
                                                                                                                                Indra Karklas
Nuotraukos iš šventės dalyvių archyvo

7 komentarai:

  1. Lauren Lynch parodymai. Kaip greitai susigrąžinti savo buvusįjį!



    Man skaudėjo ir daužėsi širdis, kai prieš septynis mėnesius mano ir mano vyro santuokoje iškilo labai didelė problema. toks baisus, kad jis kreipėsi į teismą dėl skyrybų. jis pasakė, kad daugiau nebenori daugiau pasilikti su manimi ir kad nebemyli manęs. Taigi jis išsikraustė iš namų ir privertė mane ir mano vaikus patirti stiprų skausmą. Išbandžiau visas įmanomas priemones, norėdamas jį susigrąžinti, po daug maldaudamas, bet viską be reikalo. Ir jis patvirtino, kad priėmė savo sprendimą ir daugiau niekada nenorėjo manęs matyti. Taigi vieną vakarą grįždamas iš darbo sutikau seną draugą, kuris paprašė mano vyro. Taigi, aš jam paaiškinau kiekvieną dalyką, todėl jis man pasakė, kad vienintelis būdas susigrąžinti savo vyrą yra apsilankyti rašybos žinove, nes tai tikrai pasitarnavo ir jam. Taigi niekada netikėjau burtais, tačiau neturėjau kito pasirinkimo, kaip tik sekti jo patarimais. Tada jis man davė rašytojo, su kuriuo jis lankėsi, el. Pašto adresą. DR ODION (drodion60@yandex.com) Taigi kitą rytą aš nusiunčiau laišką man nurodytu adresu, o rašybos rašytojas patikino, kad kitą dieną grąžinsiu savo vyrą. Koks nuostabus teiginys !! Niekada netikėjau, todėl jis kalbėjo su manimi ir papasakojo viską, ką man reikia padaryti. Tada kitą rytą, taip stebėtinai, mano vyras, kuris man neskambino pastaruosius 7 mėnesius, man paskambino, kad praneštų, jog grįžta. Taip nuostabu!! Taigi jis tą pačią dieną grįžo su meile ir džiaugsmu, atsiprašė už savo klaidą ir skausmą, kurį sukėlė man ir mano vaikams. Tada nuo tos dienos mūsų santykiai buvo stipresni nei tokie, kokie buvo anksčiau, pasitelkiant rašybos rašytoją. Taigi aš jums patarsiu, jei kiltų problemų, susisiekite su DR ODION, suteikiu jums 100% garantiją, kad jis jums padės. Parašykite jam el. Paštu: (drodion60@yandex.com) arba susisiekite su juo +2349060503921.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Noriu pranešti pasauliui apie „Dr.ODION“ - Didįjį rašybos ratelį, kuris sugrąžino mane pas mano vyrą, kai maniau, kad visos viltys prarastos. Buvau nėščia, kai mano vyras paliko mane pas kitą moterį. Dr ODION panaudojo savo galingą rašybą šypsodamasis į veidą, grąžindamas savo vyrui savo burtą. Iš pradžių maniau, kad svajoju, kai mano vyras grįš man ant kelių maldaudamas, kad aš jam atleisčiau ir priimčiau jį visam laikui. nuo tada jis mane myli labiau nei aš kada nors tikėjausi, todėl daviau įžadą sau, kad pranešiu pasauliui apie Dr.ODION, nes jis yra Dievas žemėje. Ar turite problemų santykiuose? ar tavo partneris išsiskyrė su tavimi ir tu vis dar myli ir nori jo atgal? Ar turite problemų dėl savo finansų? susisiekite su Dr.ODION šiandien, nes aš suteikiu jums 100% garantiją, kad jis padės jums taip, kaip jis man padėjo. galite susisiekti su juo (drodion60@yandex.com) su paskutiniu rašytoju el. pašto adresu: arba „WhatsAPP“ jo mobiliojo telefono numeriu +2349060503921

    AtsakytiPanaikinti
  3. Sveiki visi, labai džiaugiuosi galėdamas dalintis savo liudijimu, kad visi žinotų, jog jūsų santykių / vedybų problemos yra išspręstos, kai susisieksite su DR ODION, kuris ką tik padėjo man savo galingais kerais atkurti mano sugedusius namus. Aš taip ilgai buvau piktnaudžiaujančioje santuokoje ir patyriau visišką atstūmimą ir neapykantą iš savo žmonos, kuri mane mylėjo. Ji virto baisia ​​monstru ir visada kovoja su manimi. ji mane atvirai apgaudinėja ir nesigaili. ji norėjo manęs iš savo gyvenimo. ji net mane apleido ir išsikraustė gyventi pas vieną iš daugybės jo vaikino. Aš išgyvenau pragarą, nes turėjau rūpintis savimi ir vaikais vienas. Negalėjau leisti, kad mano santuoka nutrūktų, nes aš ją tikrai myliu, bet nežinojau, ką daryti, kad žmona būtų namo. Susidūriau su internetu parašyta žinute ir pamačiau įrašą, kuriame kažkas pasidalijo liudijimu apie panašią problemą, kurią išsprendė DR ODION, todėl nusprendžiau išbandyti ją nedaug, ar žinojau, kad jis tik atsakymas į tai, ko man reikia. susisiekė su juo elektroniniu paštu (drodion60@yandex.com). Aš gavau iš jo atsakymą, kuriame pasakė, ką turiu padaryti, ir tuojau pat laikiausi. Mano žmona beveik iškart paskambino ir maldavo grįžti namo. Grįžusi pastebėjau momentinius jos charakterio pokyčius. Ji pasikeitė į mane mylėjusią ir globojančią moterį. Šiandien mes vėl džiaugiamės. Visa tai dėka DR ODION, kuris išgelbėjo mano santuoką. Noriu, kad kiekvienas, norintis santykių / santuokos, padėtų su juo susisiekti ir žinau, kad jis vėl gali padaryti savo stebuklus jūsų gyvenime. susisiekite su juo per savo el. pašto adresą (drodion60@yandex.com) arba galite „whatsApp“ jį telefonu +2349060503921.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Mes visada galime padaryti savo santykius geriausius mums, gyvenimą ar karjerą sėkmingais, kaip norime, tereikia įdėti tinkamas pastangas ir, jei manote, kad jums reikia pagalbos, tada ieškokite pagalbos. Po to, kai žmona paliko mane nuo širdies. Buvau vieniša, nuniokota ir liūdna, laimei, buvau nukreipta pas labai malonų ir galingą vyrą, vadinamą dr. ODION, kuris padėjo man parsivežti savo žmoną, o dabar jis mane myli kur kas labiau nei bet kada. Aš toks patenkintas gyvenimu, dabar ačiū labai dr. paštas: (drodion60@yandex.com) taip pat galite WhatsApp jį +2349060503921.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Sveiki visi DR „Ogala“ darbai yra tokie teisingi, su džiaugsmu širdyje, aš pats tai patyriau, daktaras Ogala padėjo man išspręsti rimtą problemą mano gyvenime, aš mačiau jo puikius darbus prieš susisiekdamas su juo. Daktaras Ogala ištaisė mano santykius per mažiau nei 48 valandas. Jis ne tik ištaisė mano santykius, nes jis padarė mane laimingai ištekėjusia moterimi. jis tikrai nuostabus ir žino, ką daro. Noriu jį rekomenduoti visiems !! Šis rašybos ratukas yra labai geras profesionalas, tikslus, nuoširdus ir labai patyręs. Ačiū už jūsų darbo gydytoją! Dėkoju savo draugui, kad jis pranešė man apie tave. Turiu visiems pasakyti apie tave. Nesitikėjau momentinių rezultatų ir buvau pasirengusi laukti kelis mėnesius. Mano nuostabai ir nuostabai, po kelių aktorių dienų pradėjau matyti rezultatus. Šis vyras yra labai rekomenduojamas ir tai yra tikras dalykas. Išbandykite ir nenusivilsite! Reikia pagalbos? susisiekite su juo telefonu +2347049668119 arba Drogala02@gmail.com el. paštu. Norėdami visapusiškai gydyti bet kokias ligas ar ligas, taip pat galite susisiekti su juo dabar el. paštu: Drogala02@gmail.Com .. galite paskambinti šiuo mobiliojo telefono numeriu arba „whatsApp +“ 2347049668119 susisiekti su juo šiandien jūsų pačių pagalba !!

    AtsakytiPanaikinti
  6. kai susidūriau su burtų raštu daktaru Ajayi, buvau susigraudinęs, nes mano vyras keletą mėnesių išėjo iš namų ir atsisakė grįžti, visi mano prašymai nebuvo atsakyti tol, kol pamačiau ponios, kuri aprašė, kaip burtų vedėja daktarė Ajayi, liudijimą. padėjo jai įsidarbinti gerai apmokamame darbe ir pasakė, kad jis sugeba atlikti kitokį burtą, ji numeta savo numerį: +2347084887094 Paėmiau numerį ir parašiau burtą. Ratukas daktaras Ajayi paaiškino mano situaciją ir tai, kaip mano vyras staiga išėjo iš namų, jis man pasakė, kodėl mano vyras išėjo iš namų atlikęs burtą, jis jam skyrė tik septynias dienas, kad sugrąžintų laimę į mano gyvenimą, nes aš laimingai gyvenu su savo vyru ir laukiamės antrojo vaiko. Jei jums reikia burtų ratuko pagalbos dėl bet kokios rūšies gyvenimo problemos, apie kurią galite pagalvoti, susisiekite su burtų rašikliu jo „Viber“ arba „WhatsApp“ numeriu: +2347084887094 arba el. Paštu drajayi1990@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  7. Kai buvo prarasta viltis, kad mano ir mano vaikino santykiai vėl pradės veikti, DR ISIKOLO atėjo ir viską sutvarkė ir liks mano vertinamas visą likusį gyvenimą. Per daug kartų patyriau emocinę traumą dėl nesibaigiančių problemų, kurias turėjau su savo vyru, ir tai privedė prie mūsų išsiskyrimo, o aš ieškojau pagalbos ir sužinojau apie DR ISIKOLO, kuris man atėjo į pagalbą. Jis man papasakojo procedūras ir paragino jų laikytis, ką aš mielai padariau ir jis neatidėliojo mano problemų sprendimo proceso, o rezultatą gavau vos per 2 dienas, kaip jis patikino. Nesivaržykite ieškoti pagalbos kitur, nes jis per daug gerai padeda žmonėms. Rašykite jam dabar per WhatsApp: +234-8133261196 arba el. paštu: isikolosolutionhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti