2015 m. balandžio 22 d., trečiadienis

Atvelykis Mulingare: net dangus prašviesėjo



Nepaisant atšiaurių oro prognozių ir ilgos, lietingos nakties, Mulingaro lietuviai susirinko švęsti Atvelykio ir tikrai neapsiriko. Nebuvo nei žadėto lietaus, nei perkūnijos. Džiaugėmės naujais veidais – smagu, kad prie mūsų prisijungia vis nauji žmonės.

Atvelykio tradiciją prisimename nuo mažumės, kai savaitei praėjus nuo Velykų ėjom kažkur žaisti, dar kartą ridendavom kiaušinius, gaudavom saldainių... Senovėje iki Atvelykio stengtasi pasveikinti su Velykomis visus, kurių nespėta pasveikinti per Velykas. Tą savaitę lankydavo kapus, nes tikėta, kad su gamta atgimsta ir protėvių vėlės, kurios su pirmuoju Perkūnu nugrimzta atgalios. Ant kapo padėdavo kiaušinių. Atvelykiui vėl iš vakaro dažydavo kiaušinius, paprastai visus, kiek vištos padėdavo per savaitę nuo Velykų. Tačiau tą dieną kiaušinius dauždavo tik vaikai. Ne veltui Atvelykis dar vadinamas Velykėlėmis, arbai vaikų Velykomis.
Kas Lietuvoje Velykų taip labai ir nešvenčia, šįkart visgi prisidėjo, nes tik kiekvienas atsinešdami dalį savęs ir savo sugebėjimų sukuriame šventę sau ir savo vaikams. Juk ne taip jau čia mūsų ir daug – dainos žodžiais, tik trys milijonai. Ką ten 30 tūkstančių… (maždaug tiek mūsų gyvena Arijoje).
Margučio nešimas šaukšte, krepšinio ritulys (kaip kitaip gi bepavandinsi rungtį, kai kamuolys ridenamas tarp visų komandos narių pėdų ir vėliau nešamas mesti į gigantišką krepšį, kurį šįkart atstojo gimnastikos lankas masažuoklis) ir kitos estafetės... Komandos azartiškai rungtyniavo, pirmavo tai raudoni, tai žali, bet laimėjo Draugystė. Galiausiai susirėmė proto galiūnai. Atsakant į komandų klausimus „Taip ir Ne“ arenoje, veršis patapo kiaulės broliu (posakis „Bliauna kaip Velykų veršis“), sūpynės įgavo keturias kojas (vienas iš dalyvių nusistebėjo: „Su kojom, bet ne gyvūnas?“).
Vaikai piešė, rideno margučius, skanavo Velykinio stalo gardėsius. Kur buvus, kur nebuvus, pasirodė ir Velykų Bobutė su Zuikučiu.
Kadangi taip neblogai sekėsi, tai buvo minčių, kad kita proga susitikti gali būti Joninės. Tiesa, iki jų dar toli, ir kaip ir visada reikės vis ką nors paorganizuoti. Į mūsų susitikimus kviečiami visi, kam įdomu ir rūpi. Sekite Mulingaro lietuvių bendruomenės feisbuko puslapį ir nepraleiskite progos prisijungti, draugiškai šnektelti ir smagiai pasibūti.
Indra Karklas
Nuotraukos: Robertas Būdvytis

9 komentarai:

  1. Santuokoje turėjau problemų, nes mano vyras nori skyrybų, bet man pavyko priversti jį atsisakyti padedant dvasiniam žmogui, vadinamam daktarui Ajayi, ir dabar mes gyvename ramiai. Jei gyvenime susiduriate su bet kokia problema ir norite ilgalaikio sprendimo, dr. Ajayi yra tinkamas vyras darbui, susisiekite su „Whatsapp“ / „Viber“: +2347084887094 Aš esu gyvas jo galios liudijimas. Jis taip pat ruošia vaistažoles bet kokiai ligai, apie kurią žinote, daro stebuklus ir stebuklus, dėkoju savo žvaigždėms, kad kreipiausi į jį pagalbos.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tai yra svetainė, kurią perskaičiau apie DR ISIKOLO ir susisiekiau su juo, kad padėtų man šį mėnesį susigrąžinti buvusį vaikiną ir aš grįžau čia, kad apie jį paskelbčiau. mano vardas Kristina Anton. Dr ISIKOLO padės jums išspręsti jūsų problemą, nesvarbu, ką išgyvenate. Skelbti apie burtininką man yra labai keista, nes niekada netikėjau, kad galėsiu pasakyti, kad po trejų metų nekontaktavimo man padėjo burtų vedėjas, sugrąžindamas buvusį vaikiną. Aš perskaičiau apie jo „voodoo“ burtą iš kitų svetainių ir susisiekiau su juo, kad padėtų man, o po mažiau nei 48 valandų mano buvęs vaikinas man paskambino ir aš džiaugiausi, kad jis nori su manimi grįžti. Susitikome penktadienį ir jis man pasiūlė. Tai buvo gražiausias žiedas. Prašome visų čia esančių žmonių, susisiekite su gydytoju, kad išspręstų jūsų problemą ir pradžiugintų jus kenkiančius santykius. Meilė yra geriausias jausmas, kurį kada nors patyrėte. Rašykite jam el. Paštu: isikolosolutionhome@gmail.com Taip pat galite jį Whatsapp +2348133261196.

    AtsakytiPanaikinti
  3. KAIP GAUČIAU NUOTARPĄ NAMUOSE, PADEDAMA NAUDOJANT TIKRĄ IR TIKRĄ internetinės meilės rašybos ratuką DR. WALE WHATSAPP/„Viber“/telegrama: +2347054019402
    Labai džiaugiuosi galėdamas rekomenduoti DR WALE visiems, kuriems tikrai reikia pagalbos sutrikusiems santykiams ir santuokai ištaisyti. Radau DR WALE internete, man labai reikėjo pagalbos, kad sugrąžinčiau savo buvusį vyrą. jis paliko mane dėl kitos moters. Viskas įvyko taip greitai ir aš neturėjau jokios įtakos situacijai. jis ką tik paliko mane po trejų mūsų santuokos metų be jokio paaiškinimo. Aš buvau labai susirūpinęs ir negalėjau valgyti, kol prisijungiau prie interneto ir radau liudijimus apie DR WALE, todėl nusprendžiau susisiekti su DR WALE per jo „WhatsApp“ ir aš jam viską paaiškinu, kad jis padėtų man užkalbinti meilę, kad padėtų mums vėl susiburti. Netrukus po to, kai jis padarė burtą, mano vyras vėl pradėjo rašyti žinutes ir skambinti man. jis pasakė, kad jai gaila, ir pasakė, kad aš esu svarbiausias žmogus jo gyvenime ir jis tai žino dabar. taip pat galite skubiai kreiptis pagalbos į DR WALE.
    „WhatsApp“/„Viber“/telegrama jam: +2347054019402 ARBA
    Paštas: drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  4. AŠ LABAI LAIMINGA, DR VELAS, MANO VYRAS GRĮŽTA.
    Aš visiškai pasitikėjau DR WALE nuo tada, kai kalbėjausi su juo tuo metu, kai mano vyras paliko mane po keturiolikos mūsų santuokos metų, jis pradėjo rašyti mano žmoną ir po kelių savaičių mano vyras pagaliau grįžta pas mane, taip, ji grįžo visa širdimi, meilė, rūpestis, emocijos ir gėlės, ir dabar viskas geriau. Nedvejodamas rekomenduočiau šį galingą burtų ratuką visiems, kuriems reikia pagalbos. Prašau, jei kam reikia pagalbos. MEILĖS RABABA, LOTERIJA, NĖŠTUMO RABABA, Skyrybos, SUSTABDYKITE TEISMO BYLĄ IR LAIMĖK BET KOKIĄ TEISMO PROBLEMĄ, MIRTIES FORMĄ, VERSLO BUVO IR DAUG KITĄ. Patarsiu dabar susisiekti su juo per WhatsApp/Viber: +2347054019402 ARBA El. paštu: drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  5. PROFESIONALUS RABUOTOJAS, KURI GALI JUMS PADĖTI MEILĖS BUVO SKUBIAI SUGRĄŽINTI BUVUSIĄ MYLĖTOJĄ PO IŠSKYRIMO/SKYRYBŲ, NET JEI JŪSŲ SITUACIJA ATRODO BEILĖTIŠKAI! KONTAKTAI: DR WALE PER WHATSAPP/VIBER: +2347054019402 TIKRAI YRA GERIAUSIAS RAŠYBOS RATIKAS INTERNETU, IR JO REZULTATAS GARANTUOJA 100 %.
    Po šešerių santuokos metų su vyru mano vyras pradėjo vaikščioti su kitomis merginomis ir rodė man šaltą meilę, kelis kartus grasina skirtis, jei išdrįsčiau suabejoti jo romanu su kitomis merginomis, buvau visiškai sugniuždyta ir sutrikęs, kol vienas senas mano draugas papasakojo apie burtininką internete DR WALE, kuris meilės burtų galia padeda žmonėms išspręsti jų santykių ir santuokos problemas. Kai susisiekiau su DR WALE, jis man pasakė viską, ką turėjau padaryti, ir aš vykdė visus jo man duotus nurodymus ir padariau viską, ko jis prašė. po kelių savaičių viskas pradėjo klostytis į gera, dabar jis nustojo vaikščioti su merginomis ir yra su manimi visam laikui ir tikrai. Dėl savo santykių ar santuokos problemos susisiekite su DR WALE puikiu burtininku.
    cia jo kontaktas..
    WhatsApp / Viber: +2347054019402 arba
    drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  6. Prisimenu, kai mano vyras išėjo iš namų. Buvau tokia prislėgta ir išgyvenusi stresą, kad dėl viso streso ir depresijos atsidūriau ligoninėje. Vieną dieną internete ieškojau patarimų apie meilę, nes aš jį labai myliu ir juo rūpinuosi ir tiesiog noriu, kad vėl būtume kartu kaip šeima. Radau keletą liudijimų, kaip daktaras Ilekhojie išsprendė tiek daug santykių ir santuokos problemų... Susisiekiau su juo ir viską jam paaiškinau, tada jis man pasakė, kad mano vyras grįš per 48 valandas po to, kai padės man susitaikymo burtus. Susitaikymo burtai puikiai suveikė, kaip jis ir žadėjo, nes praėjus 48 valandoms Davidas grįžo ir pradėjo maldauti, kad priimtu jį atgal. Labai džiaugiuosi, kad daktaras Ilekhojie padarė, kaip pažadėjo. Kreipkitės į Dr Ilekhohjie, nes jis yra 100% garantuotas ir veiksmingas. Parašykite jam el. laišką adresu gethelp05@gmail.com WhatsApp +2348147400259

    AtsakytiPanaikinti
  7. Stiprus ir galingas meilės burtas, kad susigrąžinčiau jūsų buvusįjį. Nusprendžiau, kad visą dieną praleisiu internete, kad įsitikinčiau, jog daugelis žmonių galės perskaityti šį mano liudijimą apie DR WALE, kuris yra galingas rašybos ratukas iš Afrikos. Kai mane paliko mylimasis, tą pačią dieną buvau tokia vieniša, kad nusprendžiau ieškoti patarimų apie santykius, niekada nežinojau, kad tai yra gairės, kurios užtikrins mano meilužio sugrįžimą. Perskaičiusi daugybę patarimų, kaip geriau atkurti savo santykius, sužinojau, kad DR WALE turi daug rekomendacijų nei kiti burtininkai, todėl nusprendžiau, kad DR WALE yra tinkamas asmuo ir aš susisiekiau su DR WALE per jo duomenis, kuriuos mačiau internete, ir buvau toks laimingas, kad pasirinkau dirbti su DR WALE, nes jo darbas buvo 100% tobulas, o burtai sugrąžino mano meilužį pas mane su greitu palengvėjimu. taip pat susisiekite su juo dėl pagalbos dabar per WhatsApp / Viber: +2347054019402 arba el. paštu: drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  8. GRĄŽINKITE BUVUSIĄ MYLĖTOJĄ DABAR ARBA ATSTATYK NUTRAUKUSIUS SANTYKIUS, SANTUOKĄ.

    Man tiesiog apmaudu, kad man taip ilgai ir daug kartų skaudėjo ir verkiau. Ačiū, DR WALE, norėjau, kad būčiau tave radęs anksčiau, tu būtum išgelbėjęs mane nuo daugybės skausmų pastaruosius penkerius metus, mano buvęs mylimasis paliko mane dėl kitos moters vos per kelias dienas aš susisiekiau su tavimi DR WALE, tu sugrąžinai mano nutrūkusius santykius Išleidau pakankamai nedidelį turtą, kad galėčiau išvykti į savo svajonių kelionę atostogauti, bet kokia prasmė leistis į svajonių kelionę be savo gyvenimo meilės. DR WALE suteikė man vilties, o jo sąžiningumas yra gaivaus oro gurkšnis, jaučiuosi tokia gera ir sunki širdyje laimė susigrąžinti buvusį meilužį. Kuris maniau, kad jis dingo amžiams. Mes dabar susituokę, nes dalinuosi su jumis savo liudijimu. Jei nutrūko santykiai ar santuoka arba norite susigrąžinti buvusį meilužį, susisiekite su DR WALE šiandien yra geriausia. jo kontaktai yra WhatsApp / Viber: +2347054019402 arba el. paštas: drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  9. NEBEVERKITE IR IEŠKOKITE MEILĖS RABUČIŲ INTERNETU, NE DAUGIAU IEŠKOKITE SPRENDIMO, DABAR ATGAUKITE SAVO SANTUOKĄ IR SANTYKIUS DABAR, PADĖDAMAS DR WALE

    Viskas prasidėjo praėjusių metų gegužę, kai mano vyras lankėsi Šveicarijoje dėl programos, kuri truko du mėnesius. Kai vyras grįžo namo, pastebėjau kai kuriuos jo charakterio pokyčius mano ir vaikų atžvilgiu. Viskas, ką darau, kad jis būtų laimingas, jis susierzina ir nervina. atsitiktinai, išeina iš namų ir grįžta vėlai. Greičiau jis vėl ieško pašaukimo vienas į Šveicariją, ką aš sutikau, manydamas, kad tai padarys jį laimingą, bet mano didžiausiai nuostabai niekada nežinojau, kad tai mūsų santuokos pabaiga, jei ne DR WALE. santuokos gelbėtojas, Pagarbiai buvau toks sugniuždytas, kai mano septynerių metų vyras paliko mane ir persikėlė į Šveicariją pas kitą moterį. Skausmai buvo tiesiog per dideli, kad galėčiau ištverti, kad nebegalėjau to ištverti. Taigi turėjau kreiptis pagalbos į internetą, kol sužinojau, kad DR WALE yra tikras reikalas. Išbandžiau viską, ką žinojau, ir su tavo burtais, palaiminimais ir nepaprastomis magiškomis galiomis tu padarei visą darbą man, kurį garantavote teigiamą rezultatą per savaitę, mano buvęs vyras grįžo pas mane ir gailėjosi dėl viso to, ką padarė. Ir dabar mano gyvenimas subalansuotas ir aš vėl laiminga. Ačiū, pone, susisiekiate su juo per WhatsApp: +2347054019402 ARBA El. paštu: drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti