2015 m. vasario 25 d., trečiadienis

Sezonas pradėtas pergale ir lygiosiomis!

Baltic United futbolininkai, vasario 6 dieną pradėjo savo sezoną Airijos 7x7 futbolo federacijos Leinster Premier Divizione.
Pirmose rungtynėse mūsiškiai išbandė jėgas prieš Inter Dublin komandą, kurias Baltic United šventė pergalę rezultatu 4-1, o antrosiose, vasario 13 dieną prieš Premier Diviziono debiutantę Azteca teko tenkintis lygiosiomis 1-1.  Apie sezono pradžią, ir kiek apie pačias rungtynes sutiko papasakoti vienas iš klubo vadovų Marius Majauskas.
Sveiki Mariau, papasakokit, ar patenkinti komandos sezono pradžia?
- ‘’Sveiki, pirmosios rungtynės futbole, kaip ir turbūt kiekvienoje sporto šakoje, kone svarbiausios, kurios, pergalės atveju komandai įneša papildomo pasitikėjimo savo jėgomis, todėl buvo labai svarbu sužaisti kiek įmanoma geriau. Komanda šį sezoną yra kiek "atjaunėjusi" ir į savo žaidimą įsineša kiek daugiau energijos ir greičio. Tad šias rungtynes taip ir pradėjome, bandydami išnaudoti jaunatvišką energiją, taktika pasiteisino, jau 5-ąją rungtynių minutę išsiveržėme į priekį po taiklaus Eriko Žilinsko smūgio. Paskui sekė dar du greiti įvarčiai, kuriuos šaltakraujiškai užbaigė mūsų puolėjas Mantas Morkūnas. Bet Inter Dublin komanda vis dėlto atsakė įvarčiu dar iki pertraukos. Antrą kėlinį varžovai pradėjo labai agresyviai, bandydami spausti mūsiškius po visą aikštę, bei stabdyti pražangomis. Spaudimą atlaikėme sėkmingai, ir artėjant varžyboms į pabaigą, mūsų komandos saugas Maksim Šaliapin pabėgęs nuo varžovų gynėjų, gražiu, taikliu smūgiu "permetė" kamuolį per vartininką. 4-1 puiki pergalė, visa komanda darbavosi aikštėje negailėdama jėgų, tuo pačiu žaisdama drausmingai’’
Pagal rezultatą, antrosios rungtynės atrodo buvo kur kas sunkesnės, ar ne?
- ‘’Azteca yra naujokė Premier Divizione, kuri dar praeitą sezoną rungtyniavo žemesnėje lygoje, tačiau, tai ambicinga ir kovingumo nestokojanti komanda. Tą kovą jie parodė rungtynėse ir prieš mus, bandydami griauti mūsų atakas. Pradėjome rungtynes gerai, primesdami savo žaidimo sąlygas, kur neužilgo sekė viena galimybė po kitos įmušti įvartį, tačiau tiesiog stebuklingai kamuolys neriedėjo į varžovų vartų tinklą... vartininkas bei gynėjai, tiesiog sėkmingai blokuodami mūsų smūgius, žinoma keletoje momentų pritrūko ir mūsų pačių šaltakraujiškumo atakų užbaigime. Antrasis kėlinys vyko panašiu scenarijumi, užguldami varžovų vartus, bei momentais bandydami tiesiog įgrūsti kamuolį į vartus, įmušti pavyko tik likus keletai minučių iki finalinio švilpuko. Atrodė, kad jau darbas atliktas, bet likus keliolikai sekundžių iki rungtynių pabaigos, buvo paskirtas kontroversiškas 9 metrų baudinys į mūsų vartus, dėl kurio kilo karštų ginčų aikštėje, bei geltonų kortelių dalinimo... Azteca realizuoja baudinį ir už kelių sekundžių nuaidi teisėjo švilpukas, skelbiantis rungtynių pabaigą. 1-1, štai toks gavosi trileris "penktadienis 13" :). Žinoma kaltų ieškoti neverta, patys turėjome pakankamai progų įmušti, ne vieną ir ne du įvarčius, toks kartais būna futbolas! Reikia kuo greičiau pamiršti šias rungtynes ir ruoštis ateinančiam penktadieniui, kur laukia kitos rungtynės ‘’
Ačiū Mariau už pasidalintas mintis, linkime jūsų komandai sėkmės sekančiose varžybose! - Ačiū, mums jos tikrai reikia!
Sekančios rungtynės vyks penktadienį vasario 20 dieną, kuriose Baltic United susitiks su Kildare United komanda. Priminsime, kad visos lygos rungtynės vyksta Dublin Indoor Football adresu: Unit 5, Airways Industrial Estate, Santry, D 17

Visos Baltic United FC naujienos www.facebook.com/balticunitedfc

1 komentaras:

  1. Ar jums skauda širdi? Nenusiminkite, tegul Dr.Ogala padeda jums susigražinti savo buvusiji “, jis iš tikruju yra tikras ir sažiningas meiles burtu ratukas, jis sugražino mano vyra. Aš esu Tracy Mattingly iš vieningos valstybes, aš labai džiaugiuosi, kad mano vyras grižo po to, kai paliko mane del kitos moters. Mano vyras turejo romana su bendradarbiu, ir aš taip myliu savo vyra, bet jis mane apgaudinejo su savo bendradarbiu, ir ši mergina, manau, mano vyrui naudojo raganas ar juodaja magija, kad jis manes nekestu ir tai buvo toks kritiškas ir neprašomas, aš verkiu visa diena ir nakti, kad Dievas atsiustu man pagalbininka, kuris gražintu mano vyra! Buvau tikrai nusiminusi ir man reikejo pagalbos, todel ieškojau pagalbos internete ir aptikau svetaine, kurioje buvo pasiulyta, kad dr. Ogala gali padeti greitai susigražinti buvusi vaikina. Taigi, pajutau, kad tureciau ji išbandyti. Aš susisiekiau su juo ir jis man pasake, ka man daryti, o aš tai padariau, tada jis man padare meiles burta. Po 16 valandu mano vyras tikrai man paskambino ir pasake, kad manes taip ilgisi, o Dieve! Aš buvau tokia laiminga, o šiandien aš vel džiaugiuosi savo vyru ir mes džiaugsmingai gyvename kartu, ir aš dekoju galingam burtu ratukui Dr.Ogala, jis yra toks galingas ir aš nusprendžiau pasidalinti savo istorija cia. jei esate cia ir jusu mylimasis jus atsisako, arba jei jusu vyras persikele pas kita moteri, daugiau neverkite, susisiekite su juo pagalbos dabar. Štai jo kontaktas. Siuskite el. laiška šiuo adresu: drogalad02 @ gmail. „com“ arba „Call / Whats-app“: +2347049668119.

    AtsakytiPanaikinti