2014 m. gruodžio 20 d., šeštadienis

Kviečiame teikti paraiškas užsienio lietuvių organazacijų kūno kultūros ir sporto projektų rėmimo konkursui

Kūno kultūros ir sporto departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės  skelbia užsienio lietuvių organizacijų  2015-ųjų metų  kūno kultūros ir sporto projektų rėmimo konkursą ir kviečia teikti paraiškas. Paraiškos dėl dalyvavimo konkurse gali būti teikiamos nuo 2015 m. sausio 1 iki kovo 1 dienos. Projektų paraiškas gali teikti tik užsienio lietuvių organizacijos.

Konkursas vykdomas pagal Užsienio lietuvių kūno kultūros ir sporto projektų rėmimo konkurso tvarkos aprašą.
Projektai turi būti orientuoti į Kūno kultūros ir sporto srities „Sveikos gyvensenos per fizinį aktyvumą skatinimas“ kryptį „Užsienyje gyvenančių lietuvių sporto tradicijų puoselėjimas ir fizinio aktyvumo skatinimas“ ir  apimti vieną arba abi iš šių veiklų:
- lietuvių bendruomenės narių įvairių fizinio aktyvumo formų skatinimą;
- užsienyje gyvenančių lietuvių ryšių su Lietuva stiprinimą per kūno kultūrą ir (ar) sportą.

Užpildyta paraiškos forma su priedais, turi būti pateikta departamentui iki 2015 m. kovo 1 d.  Daugiau informacijos www.kksd.lt skyrelyje kūno kultūra→finansavimo konkursai.

2 komentarai:

  1. Fast cash offer for you today at just 2% interest rate, both long and short term cash of all amounts and currencies,

    no collateral required. We give out from a minimum range of $2000 to a maximum of $20 million.We are certified and

    your privacy is 100% safe with us Apply now for your instant approval and transfer approval process takes just

    1/2days. contact us now
    I'll advise you can contact us via email at
    Contact Us At : abdullahibrahimlender@gmail.com
    whatspp Number +918929490461
    Mr Abdullah Ibrahim

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aš taip didžiuojuosi, pasitikiu savimi ir kupina gyvenimo, kad galiu čia pasidalyti savo liudijimu, tiesiog negaliu patikėti, kad mano vyras dabar namuose sako mums, koks tuščias jis jautėsi visą laiką, kai nebuvo. Jis paliko mane ir sukėlė mums tiek skausmo po skyrybų, įvykusių maždaug prieš 5 mėnesius, kas apie tai pagalvos. Visas šis stebuklas įvyko iškart po to, kai gavau kontaktą su gydytoju Egwali, kuris padėjo man sugrąžinti įprastą padėtį mano santuokos namuose. Aš esu viena laimingiausių moterų pasaulyje, sakyčiau, mes manėme, kad jis išvyko ir daugiau niekada negrįš namo, kol nebus užburtas meilės burtas ir viskas normalizavosi per dvi dienas. Tai iš tikrųjų buvo stebuklas „faktas, kad mano vyras grįžo namo, tai reiškia viską man ir mūsų vaikams. Aš nežinau, kaip išreikšti savo gilų dėkingumą tau, daktare. Aš primygtinai rekomenduosiu, jei jums reikia skubios pagalbos bet kurioje kerų kategorijoje, nes tai garantuota.
    El. Paštas /dregwalispellhome@gmail.com
    „WhatsApp“: +2348122948392

    AtsakytiPanaikinti