2014 m. lapkričio 25 d., antradienis

AR GALIU PATS PRADĖTI IEŠKINĮ DARBO TEISĖS SRITYJE UŽPILDYDAMAS IEŠKINIO FORMĄ INTERNETU

Žinoma, kad galite. Jei nenorite pareikšti visų ieškinių, kuriuos galbūt galėtumėte pareikšti, pareiškite ieškinį patys. Jei norite rizikuoti, kad pareikšite ieškinį pagal netinkamą straipsnį arba netinkamą įstatymą, tada žinoma, pareiškite ieškinį patys. Neturėtumėte pradėti ieškinio jei nežinote įstatymų. Teisininkai naudoja frazę “tik kvailys pats save atstovauja”. Geras teisininkas niekada neatstovaus savęs pats jokioje teismo byloje. Jis paprašys, kad kažkas kitas jį atstovautų. Šito priežastis yra tokia, kad jis per daug susijęs su byla ir negali priimti objektyvių sprendimų.

Jei patyrėte nelaimingą atsitikimą ar susirgote, ką darote? Ar tikrinate internetą? Ar einate į biblioteką ir paimate knygą, kad patikrintumėte savo simptomus? Nedarote to. Einate pas gydytoją. Jei pradedate teisinį ieškinį prieš savo darbdavį, turėtumėte eiti pas teisininką, kuris specializuojasi darbo teisėje. Darbo teisė yra sudėtinga. Specializuotas teisininkas žinos įstatymus, straipsnius, poskyrius, įstatyminę priemonę ir reglamentus, susijusius su jūsų ieškiniu. Jei neturite šių specializuotų žinių, tada tikriausiai nepareikšite savo ieškinio tinkamai.
Paskutinių kelių savaičių bėgyje pas mane buvo atėje žmonės su ieškiniais, kuriuos patys pareiškė. Kiekvienu atveju jie arba nepareiškė tinkamo ieškinio pagal tinkamą įstatymą, jų ieškiniai neatitiko taisyklių arba įstatyminių priemonių, kurių reikėjo laikytis prieš pradedant procedūras, jie neišvardijo visų ieškinių, kuriuos galėjo pareikšti, arba dar blogiau, jie pareiškė ieškinį pagal nuostatas, kurios negali būti užtikrintos teisės. Įprastas atsakymas buvo, kad jie buvo nuėję į vyriausybinę agentūrą, ir vyriausybinės agentūros darbas buvo jiems padėti. Tai neteisinga. Nėra vyriausybinės agentūros, kurios darbas būtų padėti darbuotojams pradėti ieškinius. Jie nėra atsakingi jei pareikšite neteisingą ieškinį, arba nesilakysite įstatyminių nuostatų. Kai kuriais atvejais ieškiniai buvo pradėti prieš netinkamą juridinį asmenį. Jie išvardijo savo darbdavį, bet neišvardijo tinkamo juridinio asmens, kurio jie buvo įdarbinti. Taigi byla tikriausiai bus pralaimėta. Kitais atvejais ieškinys buvo pareikštas per vėlai.
Jei turite problemų susijusių su darbo teise, turėtumėte susitikti su teisininku, kuris specializuojasi darbo teisėje ir gauti specializuotą patarimą darbo teisės srityje. Teisininkas, kuris specializuojasi darbo teisėje, yra kaip gydytojas. Jis žinos, ką reikia sužinoti. Jis žinos įstatymus. Jis žinos, kaip tinkamai pareikšti ieškinį. Turėtumėte taip pat prisiminti, kad daugeliu atvejų, kai darbuotojas pats pradeda ieškinį, jis susiduria su patyrusiais teisininkais, ginančiais darbdavį.

Atrodo, kad pareikšti ieškinį yra labai lengva. Tereikia tik pasinaudoti kompiuteriu. Tačiau susiduriate su specializuota teisės sritimi. Pradedate ieškinį prieš darbdavį, kuris naudosis advokato paslaugomis. Jo teisiniai atstovai kovos dėl jų kliento. Tai reiškia, kad jie išnaudos daugelį metų kauptą patirtį, kovodami su jūsų ieškiniu.  Airijoje teisėjai, dirbantys darbo teisės srityje, neatstovauja darbuotojų. Jų užduotis nėra ginti darbuotoją. Jų užduotis yra išnagrinėti bylą ir priimti sprendimą remiantis įstatymais. Jei jūsų byla yra gera, bet ji pradėta remiantis netinkamu įstatymu arba netinkamu įstatymo straipsniu, teisėjas privalo atmesti ieškinį. Tai gali atrodyti griežtai, bet tokie yra įstatymai. Tačiau žinoma galite pats pradėti ieškinį. Tačiau ar geriau būtų, kad jus atstovautų advokatas? Galiu jums į tai atsakyti. Atsakymas visada bus “taip”. 

3 komentarai:

  1. Kaip aš sugebėjau išsaugoti savo santuoką. Esu vedęs ir 35 metų amžiaus esu iš Briuselio. Aš vedęs 8 metus su savo vyru Kennedy, turime 2 vaikus. Mano santuoka su vyru visada buvo nuostabi, kol trečioji šalis nepateko į niekur. Viskas prasidėjo nuo tada, kai aš pradėjau stebėti artumą tarp Kennedy ir jo vadinamojo sekretoriaus. Aš net kreipiausi į jį dėl sekretoriaus ir jis sako, kad jie tik draugai. Aš žinojau, kad visa tai buvo melas tą dieną, kai pamačiau jo sekretoriaus telefoną meilės žinutėmis, su juo susidūriau, iškart jis įsiplieskė ir paklausė manęs, kokia teisė man teko nusiteikti jo telefonui, pasakiau jam, kad ketinu pranešti jam ir jo įmonės vadovo sekretoriui, iškart jis man atšovė išgirdęs ir pradėjo mane mušti, mūsų vaikai net pradėjo verkti. Nepaisant jo požiūrio, aš vis dar buvau su juo, jis nustodavo miegoti namuose kartais, net kai išsikraustydavo iš namų ir pradėjo eiti pas savo sekretorių, jis mane palikdavo su mūsų vaikais. Aš buvau iki ašarų, neturėjau į ką bėgti, nes viskas, ko norėjau, buvo mano vyro sugrįžimas namo, kol sutikau gydytoją Ajayi. Jis papasakojo mano problemų priežastį dėl to, kad mano vyrui buvo blogai pasakyta, kad tai jo akys nebuvo aiškios. Jis man pasakė, kad ketina ištarti burtus, o mano vyras grįš pas mane ir jis man pasakė, ką darysiu. Aš didžiuojuosi sakydamas, kad nepraėjo septynios dienos, kai mano vyras grįžo namo elgedamasis ir būdamas blaivus, mano šeima vėl kartu. Ačiū dr. Ajayi, galite susisiekti su juo naudodami „Viber“ ar „WhatsApp“ numerį: +2347084887094 arba el. Paštu: drajayi1990@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  2. Draugai, čia yra vienas asmuo, aš žinau, kad jūs galite apčiuopiamai aptarti privačią diskusiją ir iš naujo apgyvendinti savo meilės gyvenimą. Tas žmogus yra visuomet patikimas daktaras Egwali, burtininkas, kuris savo kerais pakeitė daugelio šiandien pažįstamų žmonių gyvenimą. Jūs tiesiog vadinate tai meilės užkeikimu, karjeros siekimu, sveikatos problemomis, kad ir kaip būtų, apsivalymu, kurį jis turi laiku, kad jus neabejotų. Mano atvejis buvo gana negražus prieš susitikimą su juo, o visa kita buvo istorija. Su juo galite susisiekti per bet kurią iš šių laikmenų
    „WhatsApp / Viber“ +2348122948392
    Paštas: dregwalispellbinder@gmail.com
    Surenkite su juo privačią sesiją ir vėl būkite laimingi.
    Viskas kas geriausia !!

    AtsakytiPanaikinti