2014 m. spalio 27 d., pirmadienis

Dublin "Inter" klubas

Sunkia pergale, rezultatu 78:80, savo trečiajį sezoną aukščiausioje Airijos vyrų krepšinio Premier lygoje, pradėjo lietuviškasis Dublin "Inter" klubas. Po mūsiškių kojomis krito UCD "Marian" ekipa.

  Rezultatyviausiai mūsiškių gretose žaidė, po metų pertraukos į komandą sugrįžęs I.Grikšas ir komandos kapitonas M.Čepliauskas, kurių sąskaitoje po 15 taškų. 13 taškų pridėjo A.Statkus.
  Didžiają rungtynių dalį mūsiškiai buvo besivejančių vaidmenyje. Po pirmojo kėlinuko, atsilikinėjome net 12 taškų (27:15). Antrajame kėlinuke skirtumą pavyko šiek tiek aptirpdyti ir išėjome ilsėtis rezultatui esant 43:36 priešininkų naudai. Trečiajame kėlinuke nesisekė priešininko prisivyti, tad likus žaisti paskutinį ketvirtį vis dar atsilikinėjome 61:52. Ketvirto kėlinuko pradžia buvo labai sėkminga mūsiškiams, kurie pelnė 5 taškus is eilės ir esant rezultatui 61:57 privertėme priešininkus nervintis. Likus žaisti 4 minutes, jau alsavome priešininkui į nugarą ir mus jau tebeskyrė 1 taškas- 71:70. Rungtynių pabaigoje labai svarbius metimus pataikė komandos kapitonas M.Čepliauskas ir lietuvaičiai šventė sunkią pergalę rezultatu 78:80!

  Kviečiame visus nelikti abejingiems ir ateiti palaikyti mūsiškius!!! Sekite naujienas facebook puslapyje: Dublin Inter Basketball Club

1 komentaras:

  1. Laba diena, mano vardas Emma. Esu čia tam, kad paliudyčiau apie internete sutiktą burtininką, kuris padėjo man išsaugoti mano santuoką, kuri jau žlugo. Susipažinau su juo internete ir jo vardas yra UDAMA ADA, jis man pasakė, kad nesijaudinčiau dėl savo vyro, kad turėčiau pasitikėti juo, kad mano vyras grįš pas mane per 2 dienas, ką aš padariau ir gavau daiktus, kurių jam reikėjo, kad padarytų burtą. aš, dabar aš vėl esu laiminga, nes mano vyras yra šalia manęs ir mes vėl laimingi kartu. Noriu pasakyti, kad Dievas laimina jus gausiai amen. galite susisiekti su juo (+27 65 897 8226) arba el. paštu (udamaada@gmail.com). Jis sakė, kad jis taip pat gydo bet kokias ligas, dėl kurių galite susisiekti su juo ir gauti daugiau informacijos.

    AtsakytiPanaikinti