2014 m. liepos 31 d., ketvirtadienis

Praėjusią savaitę man pasakė kad sekančią dieną privalau imti išeiginę, kai baigiau darbą tą vakarą. Ar tai legalu?

Dirbu fabrike. Šiuo metu darbo nėra labai daug. Mano darbdavys pasakė man, kad jei darbo nėra daug, privalome imti išeiginę dieną. Kartais man apie tai praneša prieš dvi ar tris dienas. Praėjusią savaitę man pasakė kad sekančią dieną privalau imti išeiginę, kai baigiau darbą tą vakarą. Ar tai legalu? Ar mano darbdavys gali tą daryti? Man reikalingos atostogos, kad galėčiau nuvažiuoti namo.

Pagal Airijos įstatymus jums priklauso mažiausiai dvi savaitės nepertraukiamų atostogų. Dvi savaitės iš eilės. Jūsų darbdavys gali jums nurodyti kada imsite atostogas. Dėl kitų išeiginių, darbdavys gali jums pasakyti kada galite jas imti. Tačiau pagal Airijos įstatymus, darbdavys privalo konsultuotis su jumis ir jums turi būti pranešta likus ne mažiau nei vienam mėnesiui iki tos dienos, kai darbdavys pageidauja kad imtumėte išeiginę. Jei darbdavys praneša jums tik prieš porą dienų ir likus mėnesiui nepraneša jums tikslios dienos kada turite imti išeiginę, tada tai nėra laikoma jūsų kasmetinių atostogų dalimi.
Įstatymai susiję su šia sritimi yra sudėtingi.

Tačiau Darbo Teismas priėmė keletą svarbių sprendimų būtent šiuo klausimu. Jie bus naudingi jums. Manau kad šiuo atveju turėtumėte pasikalbėti su advokatu, kuris specializuojasi darbo teisės srityje. 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą