2014 m. gegužės 2 d., penktadienis

Kas aš esu?

Lech Sčesinski (Lech Szczeciński) ( 58 m.) : Aš jau aštuonerius metus gyvenu Airijoje ir šiais metais gavau Airijos pilietybę. Aš galiu bendrauti su jumis anglų, lenkų, rusų ir serbų-horvatų kalbomis.


Prieš persikeliant į Airiją, turėjau savo verslą Lenkijoje; Penkiolika metų turėjau nuosavą akademinių knygų leidyklą. Įgijau pakankamai finansų rinkų žinių dirbdamas su pasaulio finansų institucijomis, tokiomis, kaip pavyzdžiui, Ciuricho Generali ir Belgijos "Fortis Bank". Buvo mano gyvenime laikas, kai dirbau fizinį darbą, pavyzdžiui, padėjau organizuoti muzikos koncertus stadionae Aš taip pat dirbau departamento vadovu PR ir privačioje radijo stotyje, kur aš turėjau savo muzikos laidą.

Anksčiau aš taip pat dirbau Ryanair ir Aer Lingus kompanijose Dublino oro uoste. Šiuo metu aš studijuoju Skaitmeninę rinkodarą Dublino verslo mokykloje. Esu vedęs ir turiu du vaikus ir du anūkus.

Esu dviejų lenkiškų organizacijų narys, Dubline: Toastmaster draugija ir naujos politinės iniciatyvos - Independents network narys.


Kodėl mane

Šiandien, daugiau nei 13% visų Airijos gyventojų yra imigrantai ir šis skaičius auga. Po pastarųjų rinkimų Airijoje trys užsienio piliečiai (iš daugiau nei 800 tarybos narių Airijoje) atstovauja Airijos valdžios institucijoje. Ir tai yra priežastis, kodėl aš nusprendžiau siekti vietos tarybos kėdės ir šią situaciją pasikeisti.

Mano nuomone, jei užsienio piliečiai negali turėti savo atstovų vietos Airijos valdžios institucijose, jie bus išstumiami į Airijos socialinio ir politinio gyvenimo paraštes. Aš dalyvauju vietos rinkimuose, nes noriu to išvengti.

Jei pavargote nuo to, kad per pastaruosius 50 metų tik keturiems žaidėjams suteiktos kortos nutiesiančių politinį tiltą spręsti visiškai naujai ir savarankiškai su kita patirtimi ir kitokiu mąstymu, rašykite man lech.szczecinski1956@gmail.com .

Jei jūs ieškote daugiau informacijos apsilankykite mano svetainėje www.lechszczecinski.eu

arba www.independentsnetwork.org

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą